Ga naar inhoud

Accu va de laptop werkt niet maar geeft 100% vol aan...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi ik hier een laptop van het merk compaq armada e500,nu is mijn probleem dat die niet werkt op de accu,maar geeft bij energie besparing 100% aan.Met de netsnoer werkt die perfect zodra ik de snoer van de laptop afhaal valt die weg dus werkt niet door op de accu.Heb drie accu maar geen van de drie werkt maar laadt er wel eentje op maar die geeft weer aan 0% weet iemand wat er kan zijn Gr Satboy...

Geplaatst:

In een andere laptop testen. Op mijn dell batterij zit en knopje met vijf lampjes. Als ik op het knopje druk gaan er lampjes branden. Elk lampje staat voor 20 procent.

Groeten Thomas

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Geplaatst:

Ja dat klopt heb ik ook op de accu eentje brandt hellemaal

en de andere 2 niet ik heb zo het gevoel dat het door de laptop komt wat kan ik nog meer doen...

Geplaatst:
Citaat:
compaq armada e500,zodra ik de snoer van de laptop afhaal valt die weg dus werkt niet door op de accu.

Ik heb een aantal jaren bij een HP/Compaq servicecentrum gewerkt en dat probleem kwam wel vaker voor bij de E500.
Het DC/DC board is dan defect en als ik me goed kan herinneren dan is dat een los bordje zodat je geen heel mainboard hoeft te vervangen.
Het is wel een flinke K*T klus om hem te vervangen, de hele notebook moet ervoor uit elkaar..

Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch.. ;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen