satboy Geplaatst: 12 mei 2006 Geplaatst: 12 mei 2006 Hoi ik hier een laptop van het merk compaq armada e500,nu is mijn probleem dat die niet werkt op de accu,maar geeft bij energie besparing 100% aan.Met de netsnoer werkt die perfect zodra ik de snoer van de laptop afhaal valt die weg dus werkt niet door op de accu.Heb drie accu maar geen van de drie werkt maar laadt er wel eentje op maar die geeft weer aan 0% weet iemand wat er kan zijn Gr Satboy...
Thomas2000 Geplaatst: 12 mei 2006 Geplaatst: 12 mei 2006 Zijn die accu's allemal wel goed? Anders ligt het aan je laptop. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
satboy Geplaatst: 12 mei 2006 Auteur Geplaatst: 12 mei 2006 Eentje is er zeker goed, wat kan ik er anders aan doen of zeker van zijn waar het aan kan liggen.
Thomas2000 Geplaatst: 13 mei 2006 Geplaatst: 13 mei 2006 In een andere laptop testen. Op mijn dell batterij zit en knopje met vijf lampjes. Als ik op het knopje druk gaan er lampjes branden. Elk lampje staat voor 20 procent. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
satboy Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Geplaatst: 13 mei 2006 Ja dat klopt heb ik ook op de accu eentje brandt hellemaal en de andere 2 niet ik heb zo het gevoel dat het door de laptop komt wat kan ik nog meer doen...
DRG Geplaatst: 13 mei 2006 Geplaatst: 13 mei 2006 Citaat: compaq armada e500,zodra ik de snoer van de laptop afhaal valt die weg dus werkt niet door op de accu. Ik heb een aantal jaren bij een HP/Compaq servicecentrum gewerkt en dat probleem kwam wel vaker voor bij de E500. Het DC/DC board is dan defect en als ik me goed kan herinneren dan is dat een los bordje zodat je geen heel mainboard hoeft te vervangen. Het is wel een flinke K*T klus om hem te vervangen, de hele notebook moet ervoor uit elkaar.. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
satboy Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Geplaatst: 13 mei 2006 Ik zal hem dan moeten laten zien of kan ik dat ook zelf doen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen