Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Ik heb een Hyundai hss 1010 ir decoder en een conax module. Is het mogelijk om met een originele Noorse kaart Noorse tv te ontvangen?

Geplaatst:

Als je de goede kaart hebt wel (er bestaan 2 soorten kaarten, 1 voor embedded en 1 voor CI ontvangers)

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Geplaatst:

Hallo Oldebroek,

Kun je het verschil tussen die twee kaarten vertellen? Ik ben n.l. een beginner en weet er heel weinig vanaf.

Moet ik de kaartsoort melden als ik bij Canal Digital een kaart koop?

Geplaatst:

Zover mij bekend kan je geen abo afsluiten zonder adres in Noorwegen en je krijgt ook geen kaart voor een niet goedgekeurde ontvanger, vanaf begin maart zijn bij alle nieuwe abo's de kaart aan de desbetreffende ontvanger gekoppeld.

Geplaatst:

Weet je ook waar ik de namen van deze goedgekeurde ontvangers kan vinden?

Is het ook mogelijk om twee kaarten op een abonnement te krijgen, een voor in een huisje bijvoorbeeld?

Geplaatst:

Hier kan je alles terugvinden over goedgekeurde ontvangers (in het noors) http://www.canaldigital.no/templates/generalarticle____7153.aspx (alleen de bovenste 4 ontvangers zijn op het moment goedgekeurd)

Meerdere kaarten op 1 adres is mogelijk (tot 3 stk. met een leuke prijs voor pakket 2 en 3) http://www.canaldigital.no/templates/generalarticle____11913.aspx

Als ik je ergens mee kan helpen stuur maar een pm

Groet

JR

Geplaatst:

Hartelijk bedankt voor de snelle reactie en de informatie. Ik ben weer een stukje verder. Ik ga nu maar eens kijken of mijn Noors goed genoeg is.

Groet A.J.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen