Gast Geplaatst: 26 mei 2002 Geplaatst: 26 mei 2002 Hi, Heb zelf mijn motor gestuurde schotel geinstalleerd (ondanks dat de sat-leverancier het me af raadde ;-))) en hij werkt perfect. Enige nuttige tips : 1)Uitrichten op de Sirius (Let dan wel op dat de motor in de '0' positie staat). 2)Schotel vertikaal monteren op de motor 3)Motor op 52 graden zetten (aan de mast) 4)En zorg dat ie WATERPAS gemonteerd is (!) Hij zou met Disecq 1.2 of 1.3 gewoon normaal aangestuurd moeten worden en moeten draaien van 45e <> 45w dacht ik... Wellicht moet je anders eens proberen om de oost en west limit te resetten. (Heb ik uberhaupt niet ingesteld staan.....) Aan je verhaal te horen is het een kwestie dat ie ergens de limiet bereikt, vandaar de tip over de limieten resetten. Hopelijk komt het allemaal goed, Suc6 !
Gast Geplaatst: 26 mei 2002 Geplaatst: 26 mei 2002 De hyunday 1000IR heeft als nare eigenschap, dat hij de bevestigen van de satposities in het geheugen niet zo nou neemt. Heb dit zelf ook gehad, probeer het volgende eens, het heeft bij mij geholpen Wanneer je een positie wilt opslaan, +/- 3 maar bevestigen zodat je zeker weet dat het in het geheugen staat Gr. freakylinks
Gast Geplaatst: 26 mei 2002 Geplaatst: 26 mei 2002 Hallo Experts, Ik heb gisteren mijn HH120 geinstalleerd. Ik heb, zoals elders op deze site is beschreven, de schotel op sirius gepositioneerd en uitgericht. Ik heb een Hyundai HSS-1000IR. Ik heb een kanalenlijst in mijn ontvanger gedownload met alle satellieten die ik nodig heb. Daarna bij de antenne instellingen de positoneerder op STAB gezet. Vervolgens kies ik in dit menu de mogelijke satellieten. Dan zie ik dat HH120 de satelliet voorbij schiet. Als ik dit dan corrigeer met move/stop krijg ik beeld. Vervolgens sluit ik dit scherm en ga zenders kiezen dan schiet de HH120 weer door. Wat doe ik verkeerd? Vervolgens kreeg ik het probleem dat de HH120 stopt met draaien tot 10 graden (niet omdat er een muur is). Ik heb niet het idee dat dit in de HH120 zit maar de ontvanger stuurt niet verder. Ook niet als ik met move/stop de HH120 bedien. Iemand enig idee wat hier het probleem is. Alvast bedankt.
Aanbevolen berichten