ziggy Geplaatst: 18 mei 2006 Geplaatst: 18 mei 2006 als er voldoende belangstelling is voor de t120 en je daar mee de nederlandsche importeur benaderd (ik mag hier de naam niet mag noemen) maar kijk even bij de wavefrontier site voor het adres ,dan weet ik zeker dat hij de schotel in eigen beheer laat vervaardigen. ziggy vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.
Gast Geplaatst: 18 mei 2006 Geplaatst: 18 mei 2006 Citaat: als er voldoende belangstelling is voor de t120 De vraag is dan vooral of die belangstelling voldoende is: Welke satellieten zijn niet/moeilijk te ontvangen op de 90 met top-LNB's?
grunnsat Geplaatst: 20 mei 2006 Geplaatst: 20 mei 2006 Citaat: dan weet ik zeker dat hij de schotel in eigen beheer laat vervaardigen. Mag ik dat in twijfel trekken? Eerst moet de importeur beschikken over de ontwerp tekeningen van de T120. Om de T120 zelf opnieuw te ontwerpen heb je aardig wat kennis nodig lijkt mij. Als de tekeningen er eenmaal zijn moeten er zeer nauwkeurige mallen gemaakt worden, speciaal de mal voor de "sneeuwschuif" (reflector) kon wel eens aardig kostbaar worden. En hoeveel T120's gaan er dan uiteindeljk over de toonbank, tegen welke prijs? En hoe zit het met het patent op het ontwerp?
oldebroek Geplaatst: 20 mei 2006 Geplaatst: 20 mei 2006 Ik denk persoonlijk dat er veel meer markt is voor bijvoorbeeld een T70, spesiaal voor die mensen die de T55 te klein en de T90 te lomp vinden. Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
edbe Geplaatst: 26 februari 2022 Geplaatst: 26 februari 2022 is nóóit gelukt zo te zien. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Sprietje Geplaatst: 26 februari 2022 Geplaatst: 26 februari 2022 (aangepast) Het is zelfs nooit gelukt om smallere lnb-houders op de markt te brengen voor de WF. Nu zitten er twee van die grote oren aan waardoor ze niet echt dicht tegen elkaar geplaatst kunnen worden. Er is de nodige informatie om bestaande lnb-houders te vermaken tot smallere houders maar er hoeft maar één fabrikant in de wereld te zijn die zulke houders gaat maken en verkopen maar mogelijk mag dat niet vanwege patenten. 26 februari 2022 aangepast door Sprietje
minplus Geplaatst: 26 februari 2022 Geplaatst: 26 februari 2022 Een T70 zou leuk zijn nu Visiosat met de fraaie BigBisat lijkt te zijn gestopt. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
cookie monster Geplaatst: 26 februari 2022 Geplaatst: 26 februari 2022 En een T150 zou ook wel leuk zijn , maar sint-juttemis is helaas nabij 😱🤫 Een T150 voor specifiek C-band LNB's = 🥶😭 , een beetje absurd zelfs !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
edbe Geplaatst: 26 februari 2022 Geplaatst: 26 februari 2022 2 uren geleden, Sprietje zei: Het is zelfs nooit gelukt om smallere lnb-houders op de markt te brengen voor de WF. Nu zitten er twee van die grote oren aan waardoor ze niet echt dicht tegen elkaar geplaatst kunnen worden. Er is de nodige informatie om bestaande lnb-houders te vermaken tot smallere houders maar er hoeft maar één fabrikant in de wereld te zijn die zulke houders gaat maken en verkopen maar mogelijk mag dat niet vanwege patenten. daar moet ik ook aan beginnen, extra T90 houders gevonden om te experimenteren. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Sprietje Geplaatst: 26 februari 2022 Geplaatst: 26 februari 2022 Er zijn natuurlijk al de nodige zelfgemaakte smalle houders.
RimaNTSS Geplaatst: 26 februari 2022 Geplaatst: 26 februari 2022 Ik heb verschillende T90 upgrade kits gemaakt zoals op de foto. Maar er zijn niet alleen LNB-houders, maar ook extra bar in de set. Deze extra balk moet aan de oorspronkelijke balk worden bevestigd. 2
Moderator ceesv Geplaatst: 26 februari 2022 Moderator Geplaatst: 26 februari 2022 Een hele mooie oplossing! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen