alejandro Geplaatst: 19 mei 2006 Delen Geplaatst: 19 mei 2006 Ja, ik ken hem (carter), sterker nog ik heb hem nog gezien in de haarlem basketball week.(spelende bij north carolina.) New Jersey is wel aardig gesmoked door de Heat.(doe mij dwane wayde maar) Ik denk dat de heat niet te stoppen is dit jaar,maar dat is off topic, sorry daarvoor. Vastberaden, geen arrogantie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puch Geplaatst: 25 mei 2006 Delen Geplaatst: 25 mei 2006 Net de laatste twee afleveringen gezien. Man man man, nu wordt het nagelbijten tot september voor seizoen 3 iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 25 mei 2006 Delen Geplaatst: 25 mei 2006 of ik mis wat of aflevering twee moet toch nog op tv worden uitgezonden of niet? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puch Geplaatst: 25 mei 2006 Delen Geplaatst: 25 mei 2006 Laatst twee zijn één uitzending. Hij duurt ongeveer anderhalf uur, dus dubbel van een normale aflevering op abc. Het betreft de hdtv versies van LOL of XOR. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 mei 2006 Delen Geplaatst: 26 mei 2006 Vanavond ga ik kijken - kan haast niet wachten! 3 september, shit shit shit... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puch Geplaatst: 27 mei 2006 Delen Geplaatst: 27 mei 2006 Citaat: Vanavond ga ik kijken - kan haast niet wachten! 3 september, shit shit shit... En wat denk je? Seizoen 3 zal echt de bom zijn me dunkt iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
spongebob Geplaatst: 27 mei 2006 Delen Geplaatst: 27 mei 2006 heb gisteren ook de dubbelaflevering gezien. Er zijn inderdaad bijzonder veel cliffhangers voor het derde seizoen. Ik ben benieuwd of die even sterk zullen zijn als seizoen 1 en 2. dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 mei 2006 Delen Geplaatst: 28 mei 2006 Ja, hij was ijzersterk. Alleen had Sayid nog even zijn gezicht mogen laten zien op het eind, vind ik. Ben ook erg benieuwd naar seizoen 3. Er zijn nog heel wat losse eindjes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen