Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, confused.gif<P>Wie kan mij helpen ik heb een hauppauge dvb-s kaart en gebruik de tt 1.22 software<BR>en dat werk perfect dat wil zeggen de fta kanalen ik heb sinds vandaag een ci + irdeto modul aanschaft bij sat midden holland maar ik krijg dus dat ding met geen mogelijkheid<BR>aan de praat dus de gecodeerde kan. blijven zwart ik gebruik de c+ 1.2 van mijn mm9500<BR>wie kan mij eens uitleggen wat ik verkeerd doe.!!!!!!! rolleyes.gif<P>Avast bedankt...<P>aerts1@wxs.nl<BR><P>------------------<BR>CU. DOPPIE

Geplaatst:

Hoi TeeBee,<P>Ja met de chip naar de dike kant<BR>maar hoe moet die module eigenlijk in dat<BR>interface dike kant naar print toe of dikke<BR>kant van print af dike kant is dus met blauw<BR>plaatje en de tekst irdeto access.<BR>kun je me meer vertellen.<BR>alvast weer bedankt confused.gifconfused.gifconfused.gif<P>Bijna vergeten weet jij ook wat dat plugje is<BR>en wat daar in moet??????<P><BR>------------------<BR>CU. DOPPIE<p>[This message has been edited by DOPPIE (edited 04 May 2000).]

Geplaatst:

Je moet ook niet vergeten om je pc iedere keer weer opnieuw op te starten als je de kaart uit de module hebt gehaald omdat hij anders beslist niet zal werken<P>groeten pepper<P>------------------<BR>

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Geplaatst:

Hallo,<P>Ik heb dus alle truuks en tips geprobeerd maar het werkt dus niet is er mischien een manier om te kijken of die ci en of module wel werkt.<P>of kan het mischien aan de kaart liggen ik gebruik een gerepareedre multichoice kaart v1.2 zou het mischien daar aan kunnen liggen hij werk wel op mijn mm9500 met overflow soft.<BR>wie weet er meer.<P><BR><P>------------------<BR>CU. DOPPIE

Geplaatst:

Hoi TeeBee,<BR>Eerst bedankt dat je altijd antwoord geeft wat die module betreft het is er met een 2 blauwe randjes op de sticker en daar staat tussen irdeto access.<BR>je hebt het over patchen maar daar ik geen laptop heb is er mischien een andere manier om dat te doen????<P>en dan had ik nog een vraagje<BR>heb jij of kun jij mischien aan de vrijschakel code voor de siemens 1.15b komen<P>alvast bedankt<P>Oja ik ben sind vandaag via het cam menu van <BR>de siemens soft erachter gekomen dat de module de naam heeft<BR>softcell ver.2.0.6 (ci) chips iets met nec??<BR>25 jun 1999<BR>teebee zegt jou dat wat<BR>------------------<BR>CU. DOPPIE<p>[This message has been edited by DOPPIE (edited 05 May 2000).]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.