marco24 Geplaatst: 16 mei 2006 Geplaatst: 16 mei 2006 ja dat probleem had ik ook met mijn pioneer 100nl2 met alternatieve software schokkend beeld met snelle bewegingen , soms flikkerend beeld of horizontale strepen die door het beeld schieten maar is opgelost d.m.v. nieuwe firmware (daar zit een knop met de functie handmatig naar anamorf te schakelen) nu heeft mijn broer een maxplus waar dit probleem zich ook voordoet wie heeft er tips of een oplossing, het beeld is gewoon niet scherp , en schokt bij snellen beweging. dat alles naar mijn idee alleen bij anamorf uitzendingen, (problemen bij ned 1,2 en 3 film1-1 canvas en een)
Gast Geplaatst: 17 mei 2006 Geplaatst: 17 mei 2006 Ik heb de vorige onderwerpen niet allemaal gelezen, maar op de meeste afstandbedieningen van niet Canaldigitaal dozen zit een PAL/NTSC of P.STD knopje als die op NTSC of Secam staan dan heb je op Multisysteem TV,s vaak een schokkerig en onduidelijk beeld en geluid dat niet in de pas loopt. Die TV,s proberen nog wat van die verkeerde NTSC of Secam standaard te maken. Controleer dus even of alles op PAL staat.
planetbitworld Geplaatst: 17 mei 2006 Geplaatst: 17 mei 2006 Ik heb hier totaal geen problemen mee op mijn maxplus. Controleer even welke firmware versie er in zit. probeer anders eens de laatste 141p er in te zetten. 2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen