Gast Geplaatst: 17 mei 2006 Geplaatst: 17 mei 2006 beste medesatters ik heb een vraagje. hoe maak ik een baseband uitgang op mijn analoge strong srt500lt ontvanger?? de demodulatie chip voor geluid en video is een svt0042a ik heb uitgezocht dat op pin 17 het bband signaal staat ...zie data-sheets op www. kan ik dit gewoon via een 50/75 ohm coaxkabeltje naar buiten voeren om dit in een hf ontvanger te stoppen evt met antennen tuner voor sateliet-telefonie communicatie op de c-band...(26 gr oost arabasat) het gaat dus om hoe een baseband uitgang maken op een srt500lt ik ben benieuwd gr pgb
Gast Geplaatst: 17 mei 2006 Geplaatst: 17 mei 2006 ok sjaak bedankt voor je antwoord dit is dus niet zo makkelijk te maken... nu ben ik ff opzoek geweest naar mn manueltje van de ontvanger en kwam dit tegen..: decoder output: : normaal : dec1- deemphsized unfiltered unclamped : dec2- non deempshsized unfiltered unclamped : dec3- deemphsiezed filtered clamped : dec4- deemphsized filtered clamped (canel+) dit is dus mijn scart 2 uitgang staat idd decoder/vcr bij (scart 1 tv) bedoel je dit?? ik hoop het .ik heb de ontvanger op stand dec2 staan op scart 2 dan heb ik beeld wat loopt dus dat kan kloppen?? gr pgb
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen