Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik weet echt niet of ik dan gewoon tot de gelukkigen hoor maar ik heb helemaal geen klagen met mijn BySky systeem. Zeker nu ik verlost ben van die KL*TE loginclient. Als ik download van bijv. <A HREF="http://www.pt.lu" TARGET=_blank>www.pt.lu</A> dan behaal ik echt reuze snelheden(tot 1,5 Mbit!!) Wat Herzinger betreft, die hadden gewoon beter schoteltjes kunnen blijven verkopen, zijn ze veel beter in!<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi <P>Download de nieuwe demo versie van Nero eens van deze site <A HREF="http://www.ahead.de" TARGET=_blank>www.ahead.de</A> Als je dan ook 1.5 m/bit haalt dan praten we verder . :-)<P>Groetjes Avalon <P>------------------<BR>

Geplaatst:

NERO 5018 4,85Mb met 32 KB/Sec via EOL met Downlaodacc. plus<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik kwam niet boven de 800Kbits per seconde uit. Dit heb ik gedaan mar downloadaccelerator+ van de duitse server. Ik heb geprobeerd om een screenshot te maken maar dat lukte niet helemaal! Probeer ik nog wel even boven water te krijgen.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Indien je download via EON (europe online) geschiet kom je maximaal tot een gemiddelde download van 30 Kbyte/sec (lager kan altijd, nooit hoger). Dit ongeacht de gebruikte download software !!!<P>(Een gebruiker die zijn abonnement met deze snelheid echt niet zal verlengen)<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb ook zo'n "fijn" abonnement bij EOL via HERTZinger, gisteren gebeld om te vragen of ik van me contract af kan. Wat nog loopt tot het einde van dit jaar, moest toen gelijk voor 1 jr tekenen. <BR>En dat kon, moest ik het schiftelijk opzeggen, gelijk gevraagt of ik me centen terug krijg voor de laatste maanden en daar werd JA opgezegd.<BR>Dus als je een abonnement hebt via Hertzinger, zeg hem OP!<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi remi <P>Ik ben al weken bezig om mijn geld terug te krijgen via hertzinger forget het maar doen ze niet het is daar gewoon een bende die lekkere dame die eerst de administratie deed is er niet voor niets weggegaan. omdat die niet kon samen werken met hun. OHJA SAT WILLY ik wel dat wel eens zien bij jou hoe jij Die demo met 800 Kb naar beneden haalt het lukt je niet met BySky dat hebben we op de zaak en ik heb het tigmaal geprobeerd dus het lijkt me een lul verhaal.<P>Groetjes Avalon<P>------------------<BR>

Geplaatst:

inderdaad Bysky is bij verre de snelste dit staat zwart op wit en die haalt +/- 60 tot 120 kb/s<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hallo <P>Allemaal We Gaan de proef op de som nemen deze url <A HREF="http://www.btinternet.com/%7Ecytec/gareth/Full_Games/southpark_rally.zip" TARGET=_blank>http://www.btinternet.com/%7Ecytec/gareth/Full_Games/southpark_rally.zip</A> bevat een file van 84 mb Het is een spel. ik deed er met een hertzinger account 1 uur & 25 minuten over & met Bysky was de tijd echt niet anders heb flashget gebruikt op 5 pakketten download. wie sneller kan moet het me even laten weten want dan wil ik die instellingen ook gebruiken.<P>Groetjes Avalon<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Boys, Heb even meegetest met de downloadsnelheid van Southpark_rally en haal 110Kb/s met een chello abo -))<P>Dus zo slecht is het nog niet via sat.<P>John.<P>Btw Ik deed er ongeveer 20 min. over -));<P>------------------<BR>Best,<p>[This message has been edited by Johnnny1 (edited 11 August 2000).]

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

EUROPE ONLINE is gewoon triest geworden ,<BR>mij verliezen ze als abbonee als het zo blijft ...

Geplaatst:

Ok, sp-r binnengehaald op 13/8. Gestart om 23.55 uur. Klaar 0:43. Flashget 10/10, gem. snelheid 29,8 K/sec !!!.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb het ook geprobeerd via bysky kwam ruim boven de 150 kb/s uit. Heb er een schermpje van.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

En hoelang deed je over de totale download ? Als ik de download stop en laad hem resumen dan ramt hij me zo naar 180 kb p/s. IK test de netwerk snelheid elke dag met deze file zolang als het kan maar de gemiddelde snelheid ligt op 34.2 kb p/s. Binnenkort kom ik met een intressant iets ik ga de mannen van hertzinger opzoeken en daar zal ik verslag van doen op het board misschien dat er iets nieuws te melden valt voor de mensen met een EOL van hertzinger, laten we het hopen.<P>Groetjes Avalon<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.