Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hem tot ongeveer 55 mb laten lopen en daarna afgebroken. Ik heb dus niet halverwege opnieuw laten beginnen. Ik gebruik wel download accelerator+. Ben eigenlijk nog altijd niet on tevreden over BySky had echter wel iets meer verwacht.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik haalde vandaag GEMIDDELD over 50 mb 94 kb/s Ik vind het mooi.<BR>Wel met bysky full abbo.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Vandaag heb ik 160Mb gedownload van een server in Nederland (145.7.32.32) Dit had ik in 43 minuten binnen. Dat is, als ik het zo nareken is dit +/- 60kb per sec. Toch niet zo slecht!! Ik werk altijd met de proxy uit, gaat voor mijn gevoel meestal beter.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi Allemaal <P>60Kb bij BySky dat is volgens mij op dit moment ook het limiet van hun Hertzinger-users worden afgeknepen bij 30 kb alleen als het rustig is dan kan het wat meer zijn. BySky gebruikers hebben even wat meer voordeel maarja ze betalen ook het dubbele. <P>Groetjes Avalon <P>Als ik nieuws heb of iets anders meld ik het wel even.<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.