Ome Merde Geplaatst: 24 mei 2006 Geplaatst: 24 mei 2006 Durf voorlopig geen telefoon bij ze te pakken je bedoelt ze te bellen ? kan je doen, gemiddelde wachttijd een kwartier of drie. da's werkelijk waar te belachelijk voor woorden. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 24 mei 2006 Geplaatst: 24 mei 2006 ik bedoel bellen via de kabel home zelf heeft weinig zin. als je er eindelijk doorkomt kunnen ze je toch niet helpen omdat ze niks weten.
Gast Geplaatst: 25 mei 2006 Geplaatst: 25 mei 2006 @Home heeft een paar maand terug zijn helpdesk bij BSC (in Enschede) teruggetrokken. Sindsdien hoor ik wel steeds meer klachten over de helpdesk van @Home. Dat internetbellen heeft de klantenservice daarnaast helemaal overbelast.
Ome Merde Geplaatst: 26 mei 2006 Geplaatst: 26 mei 2006 Sindsdien hoor ik wel steeds meer klachten over de helpdesk van @Home helpdesk ? dat mag het niet heten. ongeschoolde, ongeïntresseerde studenten zitten daar om je, na lang wachten, zo snel mogelijk weer af te poeieren met het meest belachelijke verhaal wat ze maar kunnen bedenken. voor een klant heb ik nu ongeveer 5 uur moeten bellen en elke keer krijg ik een ander lulverhaal/verklaring/oplossing te horen, uiteraard zonder resultaat. ook hebben ze het gore lef gehad het maandbedrag af te boeken terwijl ik de opzegging aangetekend heb verstuurd. dan bel je en dan weten ze van niets. nee, Essent is het meest trieste bedrijf dat er bestaat, tis nog vele malen erger dan Canal Digitaal en Tele2 bij elkaar.... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 26 mei 2006 Geplaatst: 26 mei 2006 Die grote toko's moeten veel harder aangepakt worden en vice versa de consument moet veel meer in bescherming genomen worden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen