Gast Geplaatst: 21 mei 2006 Geplaatst: 21 mei 2006 Citaat: Citaat: Op dit moment schijnen de Fantacy Team images de beste resultaten te geven. Is die beter dan de rudbox 2.3? Ook op de Mutant? Hij staat er bij mij nog enkel op de Mutant en loopt schitterend, straks komt hij in de relook ook. Volgens de postings schijnt iedeeen tevreden te zijn, let op niet getest met gb*x
Gast Geplaatst: 21 mei 2006 Geplaatst: 21 mei 2006 Citaat: Hoi, commentaar van Denktenk ? Waar staat dat? Groeten Newbier Heb ik ergens in je lang draadje gelezen ..http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=1#1096482 vg __________ relooker
bash! Geplaatst: 21 mei 2006 Geplaatst: 21 mei 2006 Hmm.. op de een of andere manier lijkt hij half over mijn vorige versie te staan. Ik heb alleen mgcamd erin gezet en het liep weer na handmatig 1 x te starten. Ik mis ook het intro plaatje dus ik denk dat ik hem toch nog maar een keer helemaal ga flashen... There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen