Ga naar inhoud


Aan- uitknop 6072 werkt niet meer


Gast jongkind

Aanbevolen berichten

Ik heb een Philips 6072 (zo'n mooie zwarte) en durf hem niet meer uit te zetten met de aan en uitknop. Nou las ik een tijdje terug op het forum een bericht hierover. Als ik hem n.l. uitzet krijg ik hem nauwelijks meer "aan de praat". Is er iemand met hetzelfde probleem? Voor ik hem nu weer uitzet wil ik eerst graag weten wat er mis zou kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo jongkind

 

Wat bedoel je met ik krijg hem nauwelijks meer aan de praat.

Is het misschien mogelijk om te vertellen wat je dan moet doen om de

decoder wel aan de praat te krijgen.

 

Zijn zo wel erg weinig gegevens om tot een zinnig antwoord te komen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik hem uitzet door b.v. de voedingskabel eruit te trekken, dan gaat bij het indrukken van de aan en uitknop aan de voorkant, er geen licht (streepjes)branden op het display. M.a.w. hij lijkt geen stroom te krijgen. Je kunt hem overigens met de aan en uitknop aan de voorkant wel normaal uitzetten!.Door heel veel aan en uit te drukken wil hij wel weer eens aangaan. (soms pas na tientallen keren aan en uit) Ik hoop dat het probleem nu duidelijk is. Ik heb het apparaat al open gehad en geen onvolkomenheden kunnen constateren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er ook bang voor.Bedankt voor je antwoord. Meende dat er een paar maanden geleden iemand was met hetzelfde probleem en dat dat wat anders was. Vandaar m'n vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het antwoord van toen gevonden:

"denk dat je problemen hebt met je voeding,waarschijnlijk uitgedroogde elco,s

vooral in de primaire kant van je geschakelde voeding,kijk naar kleine elco,s in de voeding.

en probeer eens met een haarfeun de voeding goed warm te maken,doet de ontvanger het nu wel dan de elco,s vervangen."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...