pepper Geplaatst: 28 september 2000 Geplaatst: 28 september 2000 Eindelijk een proxy gevonden die ook daadwerkelijk werkt.<BR>Het programma Wingate werkt prima als proxy in combinatie met Europeonline. Ik heb zelf een demonstratie gezien van Her****nger.<BR>Hierdoor is het mogelijk om met meerdere personen op 1 account te werken. Van de getestte proxy's was Wingate duidelijk het snelste met de cache.<P>------------------<BR>groeten pepper groeten pepper 2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500 Wavefrontier T90
Gast Geplaatst: 8 december 2000 Geplaatst: 8 december 2000 :-)Je had gelijk wat betreft de proxy van Wingate.<BR>Ik heb versie 4.1 geinstalleerd..en het werkt als een speer met twee client computers.<BR>eindelijk toch weer iets positiefs op dit forum.<BR>bedankt voor deze info.<BR>Gompy
Gast Geplaatst: 13 december 2000 Geplaatst: 13 december 2000 Ik weet niet of ik het helmaal goed heb hoor.<BR>Maar mijn probleem is dat internet via europeonline ontzettend traag is.<P>Begrijp ik dat jullie daar een oplossing voor hebben ?
Gast Geplaatst: 31 december 2000 Geplaatst: 31 december 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by pepper:<BR><B>Eindelijk een proxy gevonden die ook daadwerkelijk werkt.<BR>Het programma Wingate werkt prima als proxy in combinatie met Europeonline. Ik heb zelf een demonstratie gezien van Her****nger.<BR>Hierdoor is het mogelijk om met meerdere personen op 1 account te werken. Van de getestte proxy's was Wingate duidelijk het snelste met de cache.<P></B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>HET IS EEN GROTE ELENDE MET EUROPEONLINE<BR>TRAAG EN EEN TELEFOONREKENING VAN 984.-<BR>LEUKE HOBBY GROETJES<BR>
Gast Geplaatst: 1 januari 2001 Geplaatst: 1 januari 2001 Ik werk met lansuitepro van 602 software. Werkt perfect met bysky, ik heb er 3 pc's op staan en in totaal 1 catchall account en 7 andere e-mail accounts. Op de 3 pc's werk ik met 2 programma's nl, Outlook en the Bat. The Bat is trouwens wel een mooi stukje sw zeg.<BR>Is er iemand die mij aan de sw van OD kan helpen? Ik wil hier wel eens mee spelen, op mn TT kaart moet dit perfect werken. Wie helpt?
Aanbevolen berichten