Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eindelijk een proxy gevonden die ook daadwerkelijk werkt.<BR>Het programma Wingate werkt prima als proxy in combinatie met Europeonline. Ik heb zelf een demonstratie gezien van Her****nger.<BR>Hierdoor is het mogelijk om met meerdere personen op 1 account te werken. Van de getestte proxy's was Wingate duidelijk het snelste met de cache.<P>------------------<BR>groeten pepper

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

• 2 maanden later...

Geplaatst:

:-)Je had gelijk wat betreft de proxy van Wingate.<BR>Ik heb versie 4.1 geinstalleerd..en het werkt als een speer met twee client computers.<BR>eindelijk toch weer iets positiefs op dit forum.<BR>bedankt voor deze info.<BR>Gompy

Geplaatst:

Ik weet niet of ik het helmaal goed heb hoor.<BR>Maar mijn probleem is dat internet via europeonline ontzettend traag is.<P>Begrijp ik dat jullie daar een oplossing voor hebben ?

• 3 weken later...
Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by pepper:<BR><B>Eindelijk een proxy gevonden die ook daadwerkelijk werkt.<BR>Het programma Wingate werkt prima als proxy in combinatie met Europeonline. Ik heb zelf een demonstratie gezien van Her****nger.<BR>Hierdoor is het mogelijk om met meerdere personen op 1 account te werken. Van de getestte proxy's was Wingate duidelijk het snelste met de cache.<P></B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>HET IS EEN GROTE ELENDE MET EUROPEONLINE<BR>TRAAG EN EEN TELEFOONREKENING VAN 984.-<BR>LEUKE HOBBY GROETJES<BR>

Geplaatst:

Ik werk met lansuitepro van 602 software. Werkt perfect met bysky, ik heb er 3 pc's op staan en in totaal 1 catchall account en 7 andere e-mail accounts. Op de 3 pc's werk ik met 2 programma's nl, Outlook en the Bat. The Bat is trouwens wel een mooi stukje sw zeg.<BR>Is er iemand die mij aan de sw van OD kan helpen? Ik wil hier wel eens mee spelen, op mn TT kaart moet dit perfect werken. Wie helpt?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.