appiemulder Geplaatst: 20 mei 2006 Geplaatst: 20 mei 2006 In forum onderdeel Dreambox stond een nieuwe cam met als naam CCcam v1.0. Heb deze onderzocht, had zelfde probleem als de meeste cam's, camkey niet correct. Weer met walbanger en hexedit aan de slag gegaan, en deze werkend gekregen. Zie bijlage = jpg voor waar en welke byte's moeten worden aangepast. Na getest te hebben zijn dit mijn bevindingen. Test materiaal, DM500C Gemini 2.9.0 Zap = goed tot prima ECM = prima (cache) EMM = prima (cache) EMM PrimaryKey update = niet kunnen testen. CardSharing = niet kunnen testen. Duurtest = prima RuimteFlash = slecht Conclusie: Deze cam staat voor mij nu op een gedeelde eerste plaats. Voor gebruik als CardSharing zou ik dus voor deze CCcam kiezen. Als standalone geef ik nog steeds de voorkeur aan de aangepaste SCAM 12.09.04 dit ivm de size van het bestand [216.368] de CCcam v1.0 is [429.672] Op de derde plaats staat de aangepaste Camd3.859 En als laatste NewCS v1.6 met als client de MGcamd v1.0
wian Geplaatst: 21 mei 2006 Geplaatst: 21 mei 2006 Waarom geef je de voorkeur aan ccam ivm cardsharing, als je dit juist niet getest hebt? hobby4all
appiemulder Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Geplaatst: 21 mei 2006 Je hebt natuurlijk gelijk dat dit na het duurtesten pas echt kan worden beoordeeld. De mannier zoals CCcam omgaat met huidige cache mogelijkheid en verbinding met de smartcard stemt mij zeer tevreden. Het sharen is in principe alleen maar het remote verbinden met de CCcam, ik ga er vanuit dat dit oke is kijkend naar de huidige mogelijkheden. Ik heb veel tijd en energie gestoken in het loggen en uittesten van cams, en was nog geen cam tegengekomen die perfect omgaat met de communicatie tussen cam en smartcard, er word geen byte teveel verzonden. Door deze perfecte harmonie timings problemen dus beperkt tot minimum, en hierdoor ontstaat er weer meer tijd voor het sharen.
Gast Geplaatst: 21 mei 2006 Geplaatst: 21 mei 2006 Is het je ook al gelukt deze cam te laten communiceren met een phoenix reader. Wanneer ik dat probeer krijg ik voortdurend "card init failed". Ik zie ook nergens een mogelijkheid om de frequentie aan te passen, misschien heeft het daar mee te maken. Als je wat meer weet hoor ik het graag. Groet
duncanvdlinden Geplaatst: 22 mei 2006 Geplaatst: 22 mei 2006 Wil deze cam uberhaupt wel met een interne multicam in een dbox? ik heb een multicam.ng en zie alleen een phoenix config in de voorbeeldconfig. Dbox: Sagem 1x Intel mulicam.ng(autoclock) sporster pro 1.03 rc15
Zatter Geplaatst: 29 mei 2006 Geplaatst: 29 mei 2006 Ik heb net een aangepast CCcam v1.10 getest maar ik kreeg bij enkele zenders geen beeld meer, bijvoorbeeld RTL5. Ik gebruikt versie 2.60 van Gemini. Ik ben weer terug bij NewCS en MGcamd want dat werkt nog prima. DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen