pepper Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 heb een account aangevraagd en dit is toegezegd om te testen.<BR>Omdat het niet nodig is om allemaal een account te nemen, zal ik jullie op de hoogte houden van het wel en wee van mijn nieuwe speeltje. Er moet echter wel weer geinvesteerd worden met een nieuwe schotel op een nieuwe positie.<BR>Als het goed is kan ik vanaf half febr. testen.<BR> groeten pepper 2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500 Wavefrontier T90
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Pepper<P>Ik ben zeer benieuwd naar de resultaten, want met EON vergeleken is overigens alles sneller.<P>Ik ben al een tijd lid van die provider maar het is echt drie keer niks.<BR>De download speed is nog minder dan mijn telefoonmodem. In het begin was het nog super snel, maar EON hecht nu meer waarde aan livestreams en andere onzin.<P>Heb je overigens ook een andere DVB kaart nodig voor speedstar of kan het ook met in mijn geval een haupauge DVB-s PCI card?<P>Als het de moeite waard is denk ik dat ik de gok ook eens waag want wees nou eerlijk EON is op dit moment zo snel als "dikke stront in een dunne trechter". <P>Wat kost trouwens het lidmaatschap, en kan je dat bij hen direct afsluiten of gaat dat weer via tussenpersonen.<P>Nou, we horen het nog wel van jou.<P><B>Redcat</B>
pepper Geplaatst: 3 februari 2001 Auteur Geplaatst: 3 februari 2001 We kunnen gewoon onze oude DVB-s kaart blijven gebruiken. Er wordt gesproken over een snelheid van 400 kbs maar er is ook bij gezegd dat bij 600 kbs de boel geknepen zal gaan worden omdat anderde teveel bandbreedte gebruikt wordt. De indicatieprijs zou Fl 70,- zijn maar ik weet niet in of excl btw. Het andere nieuws is dat er in de toekomst ook upload zal zijn maar dat gaat waarschijnlijk ong. $100 p/m kosten.<BR>Als ik voor |Fl. 70,- inderdaad 400 kbs kan ontvangen, ben ik dik tevreden. groeten pepper 2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500 Wavefrontier T90
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 400kb/s / 8 = 50k Maximaal dat wil dus zeggen dat het net iets sneller is dan EON (In theorie)<BR>Eon is op het moment super bagger maar er is zo af en toe wel een redelijke snelheid (30 a 40k).<BR>Die 600kb/s is onzin. Iemand heeft op een ander forum gezegd dat de snelheid waarschijnlijk in het begin zo snel zou zijn omdat aan het begin niet zoveel gebruikers zijn.<BR>De snelheid wordt gewoon afgekenepen tot 400kbit/s<BR>O ja het is niet speedstar (videokaarten) maar starspeeder ik denk dat je die bedoeld<P>Groeten Ivo
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Ik denk dat niet iedereen goed het verschil kent tussen KB en Kb (KB is een factor 10 meer dan Kb!!!), momenteel moeten het veel stellen met een snelheid rond de 35 Kb. EON is echt een probleem, maar je zal merken dat Starspeeder echt iets anders is. Starspeeder ondersteunt het SURFEN!!! Integenstelling dat EON dit niet is. En kom nu niet zagen, vanaf 15.02 is Starspeeder publiek open, probeer eerst, alvorens uw gal te spuwen, het is niet omdat er 1 provider u misbruikte (EON) dat andere (Starspeeder) dit ook gaan doen.
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Ik denk dat het verschil tussen starspeeder en EON hem zit in de soort satelliet.<BR>De ASTRA satelliet is opgezet om o.a. TV/Radio signalen door te geven. En daarom is de bandbreedte van de transponders ook zo smal.<BR>Daar komt bij dat iedereen die een schotel heeft en die op de ASTRA heeft gericht dus eenvoudig van EON kan lid worden. Maar EON zijn probleem is dat de ASTRA satelliet erg populair is en er dus veel per transponder betaald moet worden.<P>Ik hoop snel iets van jullie te horen of de verwachtingen voor de starspeeder ook zijn uitgekomen .<P><B>Redcat</B>
Gast Geplaatst: 15 februari 2001 Geplaatst: 15 februari 2001 @pepper<P>Heb jij al vandaag een signaal kunnen opvangen van Starspeeder? Laat iets weten. Ik heb reeds vanmorgen rond 10h00 en vanmiddag rond 15h00 zitten scannen op de Europe*Star, doch zonder resultaat.<BR>Starspeeder is publiek uitgesteld tot 01.03 volgens recente gegevens, maar wij zullen daarbij nog wat armslag gebruiken, denk ik.<P>SatMan <BR>
Gast Geplaatst: 21 februari 2001 Geplaatst: 21 februari 2001 LOL<BR>Starspeeder beloofde vanaf half november al in de lucht te zijn dit word steeds uitgesteld 15 feb dus ook niet nu word het maart wat vreemd toch dat mensen hun vertrouwen daarin verliezen <BR>2 sateliet, starspeeder ondersteunt echt surfen..????????????? hoe weet jij dat nou er is nog helemaal 0,0 actief op die positie <BR>Europestar 1 is in principe ook opgezet om radio/tv signalen te leveren dus dat astra 1g daarvoor ongeschikt is is onzin de transponders op europestar zijn ook 36mhz
Aanbevolen berichten