FoF Geplaatst: 21 mei 2006 Geplaatst: 21 mei 2006 Net de Geckow webinterface 1.01 in mijn 400s gezet. Nu krijg ik na het maken van de verbinding deze waarschuwing: "The timezonesettings on the tuner (GMT +2) and this computer (GMT 0) are different. Please make sure that the tuner and this computer are using the same timezone (including adjustments for daylightsaving). Times shown in this interface may differ from times shown on the tuner." Toch staat op de tuner en de pc de tijdzone op GMT+1. Kan ik deze waarschuwing gewoon negeren of is er ergens een instelling die aangepast moet worden? Cubecafe/Relook/IPBOX910, Visiosat Bisatellite HB/A1/A2/A3
Gast Geplaatst: 21 mei 2006 Geplaatst: 21 mei 2006 Zeg, ik dacht dat enkel de Fransen geen begrip hadden van het zomeruur. Wij in Europa zitten in GMT +1 Maar het is zomeruur dus timesaving moet op ON staan, dan zal je geen porblemen meer hebben.
FoF Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Geplaatst: 21 mei 2006 staat op "ON" zowel op pc als tuner Cubecafe/Relook/IPBOX910, Visiosat Bisatellite HB/A1/A2/A3
Gast Geplaatst: 21 mei 2006 Geplaatst: 21 mei 2006 Sorry dat ik je moeilijk geloof De boodschap is toch overduidelijk, kijk nog eens ff goed of ze allebei op GMT+1 staan en daylightsaving op on en Windoos zou dat zelf moeten gedaan hebben. Maar volgens de boodschap shint hij op GMT +0 te staan???
FoF Geplaatst: 23 mei 2006 Auteur Geplaatst: 23 mei 2006 Heb hier 2 pc's en een laptop staan waarop allemaal dezelfde foutmelding verschijnt maar ik heb ff een paar screenshots gemaakt hoe het allemaal staat ingesteld http://i4.tinypic.com/10gloqa.jpg http://i4.tinypic.com/10gmoi0.jpg Cubecafe/Relook/IPBOX910, Visiosat Bisatellite HB/A1/A2/A3
Gast Geplaatst: 29 mei 2006 Geplaatst: 29 mei 2006 Er schijnt iets abnormaal op je PC te gebeuren waardoor geckow denkt dat hij niet op GMT+2 staat maar wat?
the boss Geplaatst: 29 mei 2006 Geplaatst: 29 mei 2006 Verplaats op handmatig zetten. Grtz. Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen