Gast Geplaatst: 21 mei 2006 Geplaatst: 21 mei 2006 Hallo, Hoe kan ik bepaalde kanalen op slot zetten, zodat de kinderen deze niet meer kan kijken? Ik heb er 7.3 erin Gr. Dirk
Gast Geplaatst: 21 mei 2006 Geplaatst: 21 mei 2006 Waar staat deze? Ik heb wel een kinderslot gevonden maar deze blokkeerd niet de zender die ik wil. Is het mogelijk om per zender een slot in te zetten? Gr. Dirk
Alventali Geplaatst: 21 mei 2006 Geplaatst: 21 mei 2006 Menu---> instalatie ----> sevice organising ---> Organize tv services ---> organice all services ---> selecteer het betreffende kanaal en druk op de gele knop. Dat zou het moeten zijn. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast Geplaatst: 21 mei 2006 Geplaatst: 21 mei 2006 Menu---> instalatie kan ik nog vinden de rest niet. Ik heb er cam3.4 hot 7.3 in zitten nl. Gr. dirk
Alventali Geplaatst: 21 mei 2006 Geplaatst: 21 mei 2006 Citaat: Ik heb er cam3.4 hot 7.3 in zitten nl. Ik ook staat er toch echt in. Na menu ga je met de pijltjes toets naar beneden tot het blauwe balkje op instalatie staat en dan de OK toets en zo verder volgens bovengenoemde manier. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen