Ga naar inhoud


Hallo allemaal


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!<P>Ik heb met genoegen (en voel me vereerd), de last op mijn schouders genomen om deze rubriek in goede banen te leiden. Internet via Satelliet staat nog in zijn kinderschoenen en er is nog een heel lange weg te gaan. Dit zal gebeuren met vallen en opstaan. De problemen hieraan verbonden zal menigeen bekend zijn, maar laat ons niet bij de pakken zitten. Het is niet omdat de eerste one-way aanbieder vele problemen heeft en meer naar entertaiment gaat en het surfen niet meer ondersteunt, dat er in de toekomst geen betere alternatieven komen (Starspeeder?). Het two-way systeem heeft nog zijn kinderziekten en is duur te noemen.<P>Meteen wil ik duidelijk stellen dat het er hier om gaat problemen op te lossen die sommigen onder ons hebben om het systeem degelijk aan de praat te krijgen, alsook wetenswaardigheden, nieuws, tips e.a. kan je hier kwijt.<BR>Laat ons niet verlagen zoals op andere boards over het uitschelden van EON, ga dit a.u.b. ergens anders doen. EON was de eerste provider en krijgt dan ook de grootste klappen.<BR>M.a.w. laat ons hier iets opbouwen met heel veel leerstof, zowel voor jullie als voor mij, zodat wij fier kunnen zeggen dat ons board het beste is.<P>Mvg,<BR>SatMan tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...