Gast Geplaatst: 21 mei 2006 Geplaatst: 21 mei 2006 hallo, ik wil morgen of zo mijn schotel gaan verplaatsen ( zie foto links ) naar het dak van mijn woning en nu wilde ik vragen of het zin heeft om dan gelijk nog een lnb toetevoegen en voor welke sat???
Superdimi Geplaatst: 21 mei 2006 Geplaatst: 21 mei 2006 Uit je foto is niet echt op te maken hoe je opstelling er uit ziet. Volgens mij heb je nu 2 LNB's. Op welke sats staan die gericht ? Dreambox 7025+ /Stab-HH100 / Triax88
Gast Geplaatst: 21 mei 2006 Geplaatst: 21 mei 2006 sorry, ik was het helemaal vergeten te zeggen. De schotel staat nu op de ASTRA 1 en 2 maar door een te hoge boom zie ik met veel wind niks meer dus moet hij ergens anders heen.
Gast Geplaatst: 21 mei 2006 Geplaatst: 21 mei 2006 Wat meer toelichting is wel zo handig.Hoe groot is de schotel? welk type? Als je er al een lnb bij wilt plaatsen neem er dan 1 voor de hotbird.
Gast Geplaatst: 21 mei 2006 Geplaatst: 21 mei 2006 daar moet HB bij passen je hebt alleen het benodigde spul ervoor nodig.
Gast Geplaatst: 21 mei 2006 Geplaatst: 21 mei 2006 O.K. vergelijkbaar met een archsat of een visiosat dan is het zeker interessant om er nog een lnb voor hotbird bij te plaatsen en evt.ook nog een lnb voor astra op 23,5 oost.
Gast Geplaatst: 21 mei 2006 Geplaatst: 21 mei 2006 ja maar dit is altijd maar kiele kiele of dat past. of je moet de spitse alps gaan werken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen