Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Starspeeder is in de lucht geweest vandaag van 18h30 tot 20h30. Morgen 16.02 terug van 18h30 tot 19h30. Dit is goed om uw antenne reeds af te richten. Ik registreerde een zéér sterk signaal, vergelijkbaar met Astra.<P>Mvg,<BR>SatMan tongue.gif" border="0

Geplaatst:

nou ik heb het test signaal dus net gemist, maar ik heb frequency = 11623, symbol rate = 27500, polarisation = v en analog 625 pal(wat dat ooit is??...). ik snap eigenlijk iets nog niet, moet ik nu die schotel naar rechts of naar links draaien om starspeeder te ontvangen?? niet te hopen voor mij dat het 25graden nar links is want dan moet ik eerst nog 20 huizen slopen, beetje vervelend voor die mensen dan dat ze ineens geen huis meer hebben. als je dus voor die schotel staat bedoel ik dan

Geplaatst:

Hier de technische gegevens, als aanvulling op Bertwin welke exact zijn.<P>Satelliet: Europe*Star 45° Oost<BR>Frekwentie: 11.632<BR>Symbol Rate: 27.500<BR>Polarisatie: Vertikaal<BR>FEC: 3/4<BR>Schotel diameter 60 cm volstaat.<P>Bertwin als je schotel op de Astra 19.2° Oost staat dan moet je schotel, als je er voor staat, 25.8° naar rechts draaien.<P>Mvg,<BR>SatMan<p>[ 16-02-2001: Message edited by: SatMan ]

Geplaatst:

dit was echt een zuig post, was effe niet na aant denken<p>[ 16-02-2001: Message edited by: bertwin ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.