Fredo Geplaatst: 28 mei 2006 Geplaatst: 28 mei 2006 ik kwam nog een probleempje tegen 10.1 installeerd php5 en ik heb een paar programma's die php 4 nodig hebben die willen nu niet lopen dus ben ik en sjaakp terug gegaan naar 10 pro stabiel en goed Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Penthe Geplaatst: 28 mei 2006 Geplaatst: 28 mei 2006 Citaat: Er zijn nieuwe drivers beschikbaar voor de ati kaartjes lees ik net op Tweakers ...misschien losse deze je probleem op ? Helaas dit betreft allemaal niet de HDTV Xpress ati kaartjes en bied dus ook de oplossing nog niet, ik krijg nog steeds trashed scherm. de ati radeon xpress staat er ook niet bij vermeld, ik zal wel een email sturen of er een eventuele snelle oplossing mogelijk is. In ieder geval nogmaals bedankt voor je melding dit is in ieder geval goede start.
Gast Geplaatst: 28 mei 2006 Geplaatst: 28 mei 2006 Dan moet er maar eens een mailtje naar de fabrikant toe...met de vraag: welke oplossing zij jou kunnen bieden als klant met dito-kaartje en linux gebruiker zijnde ?
Penthe Geplaatst: 28 mei 2006 Geplaatst: 28 mei 2006 Citaat: Dan moet er maar eens een mailtje naar de fabrikant toe...met de vraag: welke oplossing zij jou kunnen bieden als klant met dito-kaartje en linux gebruiker zijnde ? ow jah sorry de mail is bedoelt voor ati zelf want enkel hun kunnen de oplossing bieden.
Fredo Geplaatst: 28 mei 2006 Geplaatst: 28 mei 2006 stuur die ook naar ati die zijn er zelf ook mee doende heb ik gelezen op een forum over hdtv Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Penthe Geplaatst: 28 mei 2006 Geplaatst: 28 mei 2006 Citaat: stuur die ook naar ati die zijn er zelf ook mee doende heb ik gelezen op een forum over hdtv Tja mail al verstuurd, maar als je te nieuw zit gaat het vaak met linux fout helaas, reden hiervan is ook patent rechten op drivers en software, wordt vaak alternatief voor gevonden in de opensource wereld, maar in dit geval zijn ati en zowel nvidia nalatig enige recente huidige linux driver ter download aan te bieden, dus ook geen 3eparty mogelijkheden voor nu, we gaan er wel vanuit dat ati en zowel nvidia dit snel wel aanbied anders hebben ze toch een probleem lijkt me zo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen