Warboel Geplaatst: 23 mei 2006 Geplaatst: 23 mei 2006 Wegens uitbreiding van het aantal sat ontvangers in huis heb ik een spaun 5800 multiswitch met een philips quatro lnb gekocht. De lnb heeft de volgende uitgangen: vert. high, vert. low en hor. high en hor. low. De switch heeft 5 ingangen (4 voor de sat en 1 voor de kabelsignaal) Op de switch staat echter alleen vert./A vert./B (5..50khz) en hor./A en hor./B (5..50khz. Ik heb al diverse combi's geprobeerd maar geen signaal. ( 1 keer was het wel gelukt, maar na het zappen was het weer NO SIGNAL en ook nooit meer teruggekregen) Ik twijfel of de switch/lnb wel geschikt is voor mij, of zie ik iets over het hoofd?? Groeten
Satlook Geplaatst: 24 mei 2006 Geplaatst: 24 mei 2006 Als ik het goed heb is het: Vert A = Vert hoog (of laag) Vert B = Vert laag (of hoog) Hor A = Hor hoog (of laag) Hor B = Hor laag (of hoog) DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Warboel Geplaatst: 29 mei 2006 Auteur Geplaatst: 29 mei 2006 Na wat puzzelen blijkt het dit te zijn: Vert A --> Vert low Hor A --> Hor low Vert B --> Vert High Hor B --> Hor High Anders geen signaal. Dat het signaal weg viel na het zappen had te maken met een sluiting in een van de F connectors. Groeten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen