Ga naar inhoud

FileSharing via Satelliet, Offline Movies, Mp3's, Games!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi!<P>Kijk eens op de volgende link:<BR> <A HREF="http://www.jaarmix.nl" TARGET=_blank>http://www.jaarmix.nl</A> <P>Met het programma kun je files sharen, <BR>(Soort van Napster),<BR>Offline downloaden en online chatten of offline ontvangen via de satelliet.<P>Om bestanden te ontvangen heb je geen abbo bij Europe Online nodig, voor eigen requests vanaf internet wel.<P>Ciao!

Geplaatst:

Ik heb dit programma 2 x gedownload en geïnstalleerd, maar bij het opstarten krijg ik steeds het bericht "0: is not an integer value"<BR>Iemand een oplossing? frown.gif" border="0

Geplaatst:

Versie 1.05 Beta is nu te downloaden die dat probleem niet meer heeft!

Geplaatst:
confused.gif" border="0 Hoi,<P><BR>Ik heb dat progje gedownload het is 329.140kb<BR>groot en heb ook de file van eon opgehaald<BR>en die krijg ik wel geinstaleerd maar dat<BR>andre programma niet zodara ik op setup<BR>klik gebeurdt er helemaal niets wat doe ik fout ik snap er niets van<BR>en het lijkt me wel leuk om uit te proberen<BR>ik draai op het momment win me en een<BR>hauppauge dvbs kaart met modules seca +irdeto<BR>dus wat kan ik nu weer fout doen????<P> confused.gif" border="0 HELP confused.gif" border="0
Geplaatst:

Hij lijkt verdacht veel op het tootje van Merlin<BR>De "echte" File Fetch Manager (FFM)<BR>Maar is volgens mij verbeterd zal er naar kijken<BR>O ja je hoeft niet lid te zijn van EON als je het wil gebruiken<BR>Mijn abbo is afgelopen en ik ontvang nog steeds alle files via de sat <BR>Je moet gewoon dat regedit filetje bewaren (key)

Geplaatst:
confused.gif" border="0 Hoi,<P>Ja en als er nu nog iemand zo vriedelijk<BR>zou willen zijn om me te kunnen vertellen hoe<BR>ik dat spul aan de praat moet krijgen in<BR>cobinatie met mijn hauppauge dvbs kaart<BR>en dat prg van eon want ik heb begrepen<BR>dat je dat ook nodig hebt dus wie zou mij eens kunnen vertellen of mailen hoe het een<BR>en ander werkt. smile.gif" border="0 <P>alvast bedankt rolleyes.gif" border="0 doppie
Geplaatst:

forget het voor die reg-file moet je een abbo hebben LOL laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

een kennis was zo vriendelijk mij zijn inloggegevens te geven; hij was zelf toch niet zo te spreken over eon ;-)

Geplaatst:

gaste die gewoon gratis mee zitten te leechen die sukken gewoon ZWAAR... egt weer typies nederlandse zuinige instelling....

Geplaatst:

Kan iemand mij vertellen of ik dan ergens zo'n regfiletje kan vinden op i-net? Als dat toch maar het enige is wat je nodig hebt :-)

Geplaatst:
shocked.gif" border="0 Weet er mischien iemand een manier<BR>om aan een inlog key van eon te komen<BR>dan kan ik mischien dit prg. EON FILE MANAGER<BR>ook eens uitproberen het liefts natuulijk<BR>voor nop want ik ben een een echte nederlander betalen kan altijd nog maar het<BR>liefst voor niks. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.