de stoker Geplaatst: 26 mei 2006 Geplaatst: 26 mei 2006 Alles werkt , maar 1 ding lukt me niet . Waarom moet ik elke keer wanneer ik van een zender verander weer een pid-scan doen? Hopelijk kan iemand mij daarmee helpen , het zal wel een kleinigheid zijn , maar zoals het nu is vind ik dat wel irritant.
dreadlock Geplaatst: 26 mei 2006 Geplaatst: 26 mei 2006 Nu nog een paar instellingen in het plusmenu. +,menu,5,0 = Auto PID op UIT, +,menu,5,2 = kaart Type op EMU, +,menu,5,3 = Auto op geen +,menu,8,0 = EMM Emu op uit +,menu,8,3 = Seca2 EMM op UA/SA, +,menu,8,5 = smartkaart op aan. als je dit gedaan hebt, en het lukt nog niet, effe weer een pidscan doen op bepaalde kanalen, en dan effe op standby zetten en weer aan , zo slaat hij alles op . Dreambox 800SE/ Triax 110cm draaibaar.Dreambox 800/Triax 60cm. "van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen"
klinkie Geplaatst: 26 mei 2006 Geplaatst: 26 mei 2006 beetje laat: 3. Wij zijn geen vrijschakelboard! dat zeg ik ..............linux
Aanbevolen berichten