Gast Geplaatst: 16 september 2000 Geplaatst: 16 september 2000 ik ben sinds kort in het bezit van een gold<BR>programmer met het programma gold om te programeren als ik probeer om een kaart voor irdeto te programeren gaat het met de hex file loader prima maar wil ik naar de eeprom<BR>een binfile laden krijg ik de melding "geen ascii bestand unzip eerst het bestand moet ik de bin file eerst converteren naar ascii zo ja met wat voor programma moet dat en waar kan ik het eventueel vinden?<P>------------------<BR>dijkstra
Gast Geplaatst: 16 september 2000 Geplaatst: 16 september 2000 Beste A.<P>Ten eerste hoef je geen "loader.hex" in de PIC te laden. Gold*Card doet dit zelf.<BR>Ten tweede moet je de eeprom.bin converteren naar eeprom.hex m.b.v. b.v. Bin2hex.exe. Is te vinden in de download sectie.<BR>Ten derde kun je ook opzoek gaan naar hex files voor de eeprom.<P>Groetjes van Sonic-XL<BR> <BR>"Handicapped by natural immaturity"<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 september 2000 Geplaatst: 16 september 2000 <P>oke Sonic-XL<BR>bedankt voor deze info hier kan ik wat mee<BR>ik ga het meteen proberen.<BR>groet, a dijkstra<P>------------------<BR>dijkstra
Gast Geplaatst: 17 september 2000 Geplaatst: 17 september 2000 A.<P>Alle hexfiles zijn te vinden in de irdeto download area. Voor een gebruiksaanwijzing kun je me even mailen! <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by a dijkstra:<BR><B><P>oke Sonic-XL<BR>bedankt voor deze info hier kan ik wat mee<BR>ik ga het meteen proberen.<BR>groet, a dijkstra<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>
Gast Geplaatst: 27 september 2000 Geplaatst: 27 september 2000 Indien Je Eeprom Edit 1.8 gebruikt kun je kiezen hoe het Eeprom bestand weggeschreven moet worden. Bin, Hex of zelfs als Crd.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten