Gast Geplaatst: 24 mei 2006 Geplaatst: 24 mei 2006 Mijn TF reageert niet op de AB als hij koud is. Het gekke is dat hij wel aan gaat met de AB, half uurtje later is alles koek en ei. De AB voorzien van verse batterijen, helpt niet, de TF laat ook geen ontvangst ledje zien. Kortom koude TF is blind voor AB na aanzetten met diezelfde AB. Wie o wie kent dit en waar kun je terecht voor eventueel een nieuwe ir ontvanger, of eventuele reparaties, wel een betrouwbaar adres!
Sigma Geplaatst: 24 mei 2006 Geplaatst: 24 mei 2006 Aller eerst welkom op het board welke provincie woon je dan kun je daar een dealer zoeken wat ook mogelijk is om ééns de firmware er op nieuw in te zetten Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast Geplaatst: 24 mei 2006 Geplaatst: 24 mei 2006 Ik woon in ZH en of zoiets in de firmware zit betwijfel ik. Ik heb alles bij $#@%!%#$#@#! gehaald en opgehangen, maar of zij ook onderdelen leveren? Misschien kan ik wel bij de importeur aankloppen, die zit vlak bij.
Melle Geplaatst: 24 mei 2006 Geplaatst: 24 mei 2006 Ik denk dat je wel een belletje kan wagen naar de importeur. Het lijkt mij idd ook een hardwarematige storing. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Sigma Geplaatst: 24 mei 2006 Geplaatst: 24 mei 2006 kijk dat is nou het leuke van dit forum als je iets wil vertelen dan krijg je dit $#@%!%#$#@#! daar wordt ik dus zo ziek van hier! ik zou dus gewoon naar die winkel gaan Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Melle Geplaatst: 24 mei 2006 Geplaatst: 24 mei 2006 Indien garantie dan ja kun je terug naar de winkel gaan en dan zoeken ze het maar uit. Maar buiten de garantie en als de importeur vlakbij zit dan een belletje erheen. Je hebt toch kans dat de winkel hem toch ook doorstuurt naar de importeur. (en evt extra kosten in rekening brengt) Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Sigma Geplaatst: 24 mei 2006 Geplaatst: 24 mei 2006 gezien mijn berichten weet ik dat wel maar het irriteert me een beetje Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast Geplaatst: 24 mei 2006 Geplaatst: 24 mei 2006 Jongens jongens geen ruzie maken om futiliteiten, er mogen geen commerciele belangen in het spel zijn op dit forum, het zij zo. Inderdaad lijkt mij de importeur hier het aangewezen adres, als je dit bij een winkel vraagt dan gaat de prijs van het onderdeel waarschijnlijk nog een paar maal over de kop. Repareren doe ik het liefst zelf, ik ben hier goed toe in staat. Iedere reactie is welkom, ook het telefoon nummer en een eventuele contactpersoon bij de importeur. Garantie heb ik volgens mij niet meer, het toestel is van October 2004.
Melle Geplaatst: 25 mei 2006 Geplaatst: 25 mei 2006 Mischien dat je nog een coulance regeling kan krijgen ? Na anderhalf jaar. Importeur is Clark-Electronics BV. Even kijken op Topfield.nl Er staat wel dat eerste lijn support va de dealer moet gaan, maar dit lijkt me niet bepaald een eerste lijn probleem toe. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Gast Geplaatst: 25 mei 2006 Geplaatst: 25 mei 2006 Is er iemand die een schema of service doc ter beschikking heeft, misschien electronisch? Ik zou graag even kijken voordat ik een en ander ga bestellen.
Gast Geplaatst: 6 juni 2006 Geplaatst: 6 juni 2006 Inmiddels ben ik er achter dat dit apparaat via grijze import in Nederland verkocht is. De importeur wilde graag het serienr weten, en begrijpelijk was daarna niet meer te bewegen tot actie. Het is natuurlijk wel vervelend dat je schijnbaar heel goed op moet letten als klant waar je wat koopt. Op internet zou je zo iets kunnen verwachten, maar in een gewone winkel ben je er gewoon niet zo op bedacht, met de gevolgen achteraf. Alsnog iedereen bedankt voor de reacties, alleen nog niemand gehoord die een service doc heeft!
PeHa Geplaatst: 10 juni 2006 Geplaatst: 10 juni 2006 De leverancier is verantwoordelijk voor wat hij jouw levert niet de importeur. Terug naar de leverancier/winkel. VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen