Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?


station_hendrik

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Happy2000
Zo de eerste onweersbuitje trekt nu over groningen.


Die hoor ik nu volgens mij in de verte. Het rommelt wel wat, maar het wil nog niet echt doorzetten.
Terwijl het van mij best wat koeler mag. whistle

Edit: Het regent nu. Hallelujah.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vGnp
Origineel bericht van: Happy2000
Zo de eerste onweersbuitje trekt nu over groningen.

Edit: Het regent nu. Hallelujah.




Het was van korte duur (lewenborg). laugh Tegen de tijd dat ik de tuinset binnen had, was het alweer droog.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment nog 26 graden. Het zou me niks verbazen wanneer dat "noodweer" met een sisser af zal lopen. Voorlopig nog heerlijk weer achterthuis al is de zon wel weg, net nu ik vrij ben.

 

 

 

Ik zie net dat het knmi een weeralarm heeft afgegeven. hahaha daar gelooft toch niemand meer in!?

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Origineel bericht van: vGnp
Origineel bericht van: Happy2000
Zo de eerste onweersbuitje trekt nu over groningen.

Edit: Het regent nu. Hallelujah.




Het was van korte duur (lewenborg). laugh Tegen de tijd dat ik de tuinset binnen had, was het alweer droog.


Inderdaad voor korte duur ook hier in vinkhuizen.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog geen druppel gezien maar buiten is het lekker afgekoeld binnen is het behoorlijk warm.

 

Veel buiten geweest vandaag en ben uitgedroogd maar er ligt een stapeltje beugelflessen koud te worden daar begin ik over een uurtje aan. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Het was van korte duur (lewenborg). laugh Tegen de tijd dat ik de tuinset binnen had, was het alweer droog.


Ja. Duidelijk geval van jammer. De straat was net nat, toen was het inderdaad weer over met de pret.
Het begint nu wel lekker (nog wel) te waaien, en het koelt wat af.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zie je maar dat het weer(alarm) zich niet zo gemakkelijk laat voorspellen. Een smalle band met buitjes, amper een donderklap gehoord. Of is dit de stilte voor de storm?

Als ik a.s nacht maar door kan pitten, vannacht was dat een opgave door de hoge temperatuur (23-21 graden).

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: klaas
Wat zijn wij Nederlanders toch doetjes. 1 dag warm weer en we verlangen met z'n allen gelijk naar regen. :D


Dat klopt, altijd maar weer productief willen zijn, ipv een siësta te houden, zoals ze in de meeste landen doen.
Ik had de gemiste slaap graag vanmiddag willen doen, maar de baas snapt daar niets van. Ik verlang daarom ook vaak naar zuid-Europa, waar het leven wat losser geleefd wordt.
Stel je voor dat de economie krimpt. :D

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: snopper
Citaat:
Ben de gehele dag mijn tuin al aan het beproeien want de blaadjes van vele planten hingen er slapjes bij.


dat zou ik bij intense zonnestraling niet doen omdat dan de planten kunnen "verbranden". gewoon tot de avond wachten en dann goed bewateren. Planten zuigen zich dan binnen no-time vol.

Snopper


Echt besproeien was het ook niet meer een slang op de grond gelegd en zo de bodem van voldoende vocht voorzien. Plantgoed staat er nu weer goed bij.Welk lekker koel aan de voeten overigens dat koude bronwater.
Wat het weer betreft : Ik hoor een hoop gerommel meer landinwaarts maar hier stelt het weinig voor, hooguit een paar spatjes gevallen. Heiloo net ff onder Alkmaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...