Gerard 76 Geplaatst: 11 juli 2010 Delen Geplaatst: 11 juli 2010 Lijkt er wel op ja,erg indrukwekkend Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greatone Geplaatst: 11 juli 2010 Delen Geplaatst: 11 juli 2010 Heb je de foto's al naar RTL nieuws gemaild * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 * Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator Matchless Geplaatst: 11 juli 2010 Moderator Delen Geplaatst: 11 juli 2010 Net 1 foto verstuurd. Ook naar de NOS. Ik ben benieuwd of hij te zien is op tv Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satdorus Geplaatst: 11 juli 2010 Delen Geplaatst: 11 juli 2010 Mooie foto's hoor! Wel offtopic maar mag ik vragen met welk diafragma en sluitertijd je dat gedaan hebt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator Matchless Geplaatst: 11 juli 2010 Moderator Delen Geplaatst: 11 juli 2010 Is verschillend. De eerste foto heeft een diafragma van 9, een sluitertijd van 12 seconden (bulb) en ISO 400. 2e foto : F13, Sluiter= 28 sec , ISO 100 3e foto : F13, sluitertijd= 41 sec, ISO 100 4e foto : F13, sluitertijd= 20 sec, Iso 100 Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satdorus Geplaatst: 11 juli 2010 Delen Geplaatst: 11 juli 2010 Bedankt Matchless, ik ga bij de volgende onweersbui ook eens experimenteren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast satdevil Geplaatst: 11 juli 2010 Delen Geplaatst: 11 juli 2010 wat voor camera heb je. en neem aan camera op statief. heb zelf canon 450d maar ik had camera in de hand dat werkt niet echt met zulke sluitertijden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator Matchless Geplaatst: 11 juli 2010 Moderator Delen Geplaatst: 11 juli 2010 Statief is een pre, hetzelfde voor een afstands bediening. Camera is een Sony Alpha200 met daarop een sigma 18-35mm groothoeklens. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neptunus Geplaatst: 11 juli 2010 Delen Geplaatst: 11 juli 2010 Vandaag toch weer vreselijk benauwd geweest ondanks de verfrissende regen van gisteren, morgen koelt het gelukkig verder af naar wat betere temperaturen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marco275 Geplaatst: 11 juli 2010 Delen Geplaatst: 11 juli 2010 Volgens mijn persoonlijke Pelleboer 31°... dus ja.. maar wel beter dan de 35° die het hier gister was in de regio. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oldereast Geplaatst: 12 juli 2010 Delen Geplaatst: 12 juli 2010 Vanacht rond 2.00 uur dacht ik dat er vuurwerk werd afgestoken maar toen ik door het raam keek bleek het onweer te zijn boven groningen. Zo'n fel onweer heb ik in tijden niet gezien, heel veel flitsen. Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neptunus Geplaatst: 20 juli 2010 Delen Geplaatst: 20 juli 2010 En weer die warmte.....pffff Maar weer wachten tot morgen want daarna komen er een paar heerlijke zomerdagen aan zoals afgelopen zondag. Het wat bijzonder helder, de wereld leek wel in HD! En een aangename temperatuur van rond de 25 graden. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sverige Geplaatst: 20 juli 2010 Delen Geplaatst: 20 juli 2010 Ik hoop ook dat het gauw weer voorbij zal zijn.... en intussen verlang ik gewoon weer naar Zweden Dit is echt --Biep--weer zo kan het dus ook: - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wanderer Geplaatst: 20 juli 2010 Delen Geplaatst: 20 juli 2010 van mij mag er nu een knetterend onweer met regen komen......het is verschrikkelijk drukkend.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 20 juli 2010 Delen Geplaatst: 20 juli 2010 Denk dat je tot morgen moet wachten, en dan nog is het de vraag of er wat valt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten