Coliseo Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 Origineel bericht van: JosFop4Sat De zuidwestenwind neemt toe tot krachtig of hard, 6 tot 7 en langs de kust tot een zuidwesterstorm windkracht 9. In het Waddengebied en langs de Noord-Hollandse kust buitengaats staat in de middag mogelijk enige tijd een zware zuidwesterstorm, 10. In de namiddag en vroege avond komen boven land zware windstoten voor tot ongeveer 90 km/uur, in het noordwestelijk kustgebied zeer zware windstoten tussen 95 en 105 km/uur. Dus veranker je schoteltje maar........ Met iedere storm staat mijn schotel iets beter afgesteld !
JosFop4Sat Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Met iedere zuidwesterstorm staat ie steeds meer richting Nederland gericht bedoel je? You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Digipaps Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Op het moment van schrijven....19 graden, zonnig en geen wind Al weken zo'n beetje dit weer en wordt alleen maar warmer, al zal er ook hopelijk af en toe een buitje gaan vallen.... digipaps digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
bavo27 Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Momenteel hier in zuid Oost-Vlaanderen een hevige stormwind. "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
Gast ozzo Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Hier in de omgeving van Gouda begint de "Zuidwester" aan te trekken en waait het al flink, dat belooft wat voor de komende uren....!
dalton Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 hier in nijmegen is het nu droog met een flinken storm Groetjes Jan
Coliseo Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Origineel bericht van: JosFop4Sat Met iedere zuidwesterstorm staat ie steeds meer richting Nederland gericht bedoel je? Yep, richting Friesland, want naar het schijnt liggen mijn roots daar, een generatie of vijf, zes terug.
Coliseo Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Origineel bericht van: Digipaps Op het moment van schrijven....19 graden, zonnig en geen wind Al weken zo'n beetje dit weer en wordt alleen maar warmer, al zal er ook hopelijk af en toe een buitje gaan vallen.... digipaps Snoodaard ! :
Digipaps Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Origineel bericht van: Coliseo Origineel bericht van: Digipaps Op het moment van schrijven....19 graden, zonnig en geen wind Al weken zo'n beetje dit weer en wordt alleen maar warmer, al zal er ook hopelijk af en toe een buitje gaan vallen.... digipaps Snoodaard ! : Waarom ben ik nu een slecht mens ??..geef toch antwoord op de gestelde vraag of niet?.. Schurk die je bent... digipaps digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Coliseo Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Origineel bericht van: Digipaps Waarom ben ik nu een slecht mens ??..geef toch antwoord op de gestelde vraag of niet?.. Schurk die je bent... digipaps Dat is ook weer waar... (al heb ik wel het gevoel dat je zat te wachten op dergelijke reactie). maar zitten hier zowat weg te vliegen in het stormweer, en jij lijkt te smachten naar regen. Toch niet een beetje zout in de wonde ? P.S. : het goede weer is je gegund hoor !
Fiene56 Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Ben net terug met de dogs. Even buiten geweest. Niet echt fijn weer dus. Stormachtig en regen. Dus maar weer lekker voor de open haard. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Gast Digital IQ Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Fantastisch weer! Zonnig, redelijk zacht...en hogedruk dus leuk radioluisteren; momenteel SWR 1 RP (in if-narrow mode) op de 92.4 (vlakbij Rotterdam!!)
JosFop4Sat Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Terrassen, het strand, fietspaden... Overal buiten was het lekker druk en allemaal in een opperbeste stemming. (bron : www.telegraaf.nl) You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
klaas Geplaatst: 29 februari 2008 Geplaatst: 29 februari 2008 Nou, ik ben er klaar voor, laat maar komen die storm en een paar dagen later de sneeuw en hagel buien! Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo
Gast decodertje Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 de sneeuw komt eraan http://www.knmi.nl/VinkCMS/news_detail.jsp?id=41283
Aanbevolen berichten