Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?


station_hendrik

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast decodertje

terug uit de oekraine.

hier nog steeds heerlijk in roemenie.

 

kom volgende week weer naar het natte klamme nederland toe bah.

 

 

grtz uit roemenie.

 

oja ze kunnen hier wel de dakar race rijden volgend jaar.

 

gaten genoeg in de weg overal. lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n auto was vandaag de "schoonste" van de parkeerplaats in plaats van zoals gebruikelijk de smerigste. Heb er altijd zand op zitten, nu had de hele club Sahara-zand. Ik ook natuurlijk, maar bij mij zie je het niet zo goed vanwege de kleur. :D

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag voor m'n werk in noordwest Friesland geweest en daar was het vandaag vies regenachtig en koud weer (15 graden), terwijl in (prov.) Groningen volgens m'n collega's wederom geen druppel gevallen is. Nog steeds is het vies benauwd en ruim 22 graden, dat wordt een heerlijk klamme nacht. cool

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel, iets na middernacht, hier 17 graden buiten. Voelt gewoon warm aan als je naar buiten stapt. Geen regen gezien (zag net ellende in Belgie en Italie) en morgen schijnt het 27 graden te worden. Hoop op een bui zonder onweer, liefst vannacht.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, wij zijn bekomen van de schrik en het opruimen. Hier gingen woensdagnacht even de sluizen open van de hemel en viel er binnen een 4-tal uurtjes 's nachts ongeveer 80 liter per vierkante meter. Gevolg: heel veel kelders ondergelopen, grondverzakkingen, modderstromen, geblokkeerde straten and spoorbanen. Wij ware gisteren de hele dag bezig met opruimen. Dit is in ons buurdorp Schieren

29052008015.jpg

Ik hoop dat we klaar zijn voor dit jaar....

Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: minplus
M'n auto was vandaag de "schoonste" van de parkeerplaats in plaats van zoals gebruikelijk de smerigste. Heb er altijd zand op zitten, nu had de hele club Sahara-zand. Ik ook natuurlijk, maar bij mij zie je het niet zo goed vanwege de kleur. :D

Welke kleur confused want dan wil ik die ook !!!
groetjes Willy

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

www.buienradar.nl is op tilt gegaan, zovaak wordt de site geraadpleegd. Voorlopig ontspringen we (nog wel) de dans hier, wel in de verte wat onweer (in de buurt van Roosendaal).

Maar er komt nog het nodige aan vanuit Belgie.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was een ongelofelijk hevig onweer. Rond 16h werd het hier in Gent duister en om 17h30 was het bijna pikdonker hier. De lucht zag er zelfs groen uit, oh ja groen!

De elektriciteit is hier zelfs 2 keer uitgevallen nadat er hier ergens heel dicht blikseminslag was. En er was ook hagel met een grootte van een 10 cent muntje.

 

Hier enkele beelden van het VRT-journaal.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om 20.00 kwam er een plaatselijke zware regenbui langs Eemnes. Alle vier satellieten vielen uit. Dit had ik nog niet meegemaakt in de afgelopen twee jaar....

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...