Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?


station_hendrik

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: view
De tekst die jij en vele anderen van mij gelezen hebben is geschreven in een (voor mij) bloedhete ruimte op het werk.
Zodoende de verschrikkelijke schrijffouten. :D

Maar je hebt gelijk, ik voel mij soms flink beroerd.
Het rare is dat ik een fitte jongen ben.
Ik lig niet te sukkelen met hoge bloeddruk of overgewicht, geen mayonaise in het bloed, niets van dit alles.
Toch kan ik er echt slecht tegen. Dan heb ik soms de wens om naar Noorwegen of Ierland te verhuizen.
Is net even wat milder weer.
Helaas is de lieve wederhelft een niet in voor zo een aktie dus ...

Groeten, view.

[smoes modus aan]
mochten er weer schrijffouten in staan, het is nog steeds warm blush
[/smoes modus uit]


Het heeft niets met fitheid te maken, ook ik het een goede conditie, ik speel competatief volleybal, 1 x wedstrijd en 1 x training en ik tennis twee keer in de week, verder heb ik een hond die veel beweging nodig heeft.

Dus daar ligt het niet aan, het is pure aanleg die zich bijvoorbeeld ook kan uiten door zweten, als ik in de tuin één plantje eruit trek heb ik de zweetdruppels al op mien kop staan.

Uiterst irritant. Inderdaad is Scandinavië of Ierland aantrekkelijk maar het kan ook in Zuid Europa beter zijn zolang er maar niet zoveel vocht in de lucht zit.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je 1 pols of evt. je beide voeten en enkels in een bak/emmer met koud water hangt (niet te koud) heb je weinig tot geen last van de warmte. Heb vaak moeten studeren met 30 tot 35 graden in de kamer en op die manier geen probleem. Je bloed wordt dan permanent gekoeld, vooral in je pols en je voelt je prima ondanks de hitte. Werkt natuurlijk niet binnen 1 seconde maar na een paar minuten.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het dan niet slim om een pols-koelbandje op de markt te brengen, wat je dan op een accu gevoed apparaatje aansluit (peltier element), ipv geldverslindende en ziekmakende airco installaties?

Ik vrees dat dat niet werkt. Hoewel een "Personal Coolsystem" bestaat wel.

club-system-complete.jpg

 

 

 

 

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: minplus
Als je 1 pols of evt. je beide voeten en enkels in een bak/emmer met koud water hangt (niet te koud) heb je weinig tot geen last van de warmte. Heb vaak moeten studeren met 30 tot 35 graden in de kamer en op die manier geen probleem. Je bloed wordt dan permanent gekoeld, vooral in je pols en je voelt je prima ondanks de hitte. Werkt natuurlijk niet binnen 1 seconde maar na een paar minuten.


zoiets fietst een beetje moeilijk

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: minplus
Als je 1 pols of evt. je beide voeten en enkels in een bak/emmer met koud water hangt (niet te koud) heb je weinig tot geen last van de warmte. Heb vaak moeten studeren met 30 tot 35 graden in de kamer en op die manier geen probleem. Je bloed wordt dan permanent gekoeld, vooral in je pols en je voelt je prima ondanks de hitte. Werkt natuurlijk niet binnen 1 seconde maar na een paar minuten.


Denk er wel aan dat er in nederland nog een hoop mensen moeten werken zoals ik.
Hoe moet dat gaan???

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is het wel heel extreem, het is alsof iemand de hele dan mijn keel een beetje dichtknijpt.

 

Maar het wordt beter, een aangename 20 tot 25 graden komt eraan.

 

En vandaag weer eens geërgerd aan de weermannen die spraken over een prachtige zomerse dag. BAH!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, wat een bende zeurpieten hier smile . Maar voor de rest wel met de caravaan allemaal richting Spanje.

 

Is toch lekker dit weertje (lijkt wel Thailand), van mij mag dit eeuwig duren.

 

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bangkok By Night
Pfff, wat een bende zeurpieten hier smile . Maar voor de rest wel met de caravaan allemaal richting Spanje.

Is toch lekker dit weertje (lijkt wel Thailand), van mij mag dit eeuwig duren.


Ik zou wensen die jij, al is het maar 5 minuten, je voelde zoals ik me vandaag de hele dag.

Dan had je term "zeurpieten" zeker niet geschreven.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Neptunus

 

Was wel humoristisch bedoeld hoor. Het weer zal nooit voor iedereen goed zijn. Ik baal van de kou in de winter , dan voel ik me ellendig (om dan nog maar te zwijgen van die verkoudheden en ongemakken die de winter met zich meebrengt). Gelukkig kan ik in die periode een paar weken naar warmere oorden trekken.

 

wink

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

"zoiets fietst een beetje moeilijk"

 

Je moet met zulk weer ook niet op de fiets gaan rondscheuren en zeker niet zoiets als de Alp d'Huez op. Hoewel mijn dochter het bij 5 graden (boven) heeft gedaan en dat is net zo geschift eek

Maar misschien helpt een polsbandje met ijsklontjes bij 30 graden als je toch wilt fietsen, of een aircopolsbandje aan je dynamo koppelen? Moet je wel harder trappen, maar goed, afzien en op het tandvlees rijden en zo.... :D

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bangkok By Night
@ Neptunus

Was wel humoristisch bedoeld hoor. Het weer zal nooit voor iedereen goed zijn. Ik baal van de kou in de winter , dan voel ik me ellendig (om dan nog maar te zwijgen van die verkoudheden en ongemakken die de winter met zich meebrengt). Gelukkig kan ik in die periode een paar weken naar warmere oorden trekken.

wink


Ok, had ik niet door, dat is één van de bij effecten van de hitte: te weinig concentratie en prikkelbaar.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...