Gast MP4 Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 Origineel bericht van: Bangkok By Night Gelukkig kan ik in die periode een paar weken naar warmere oorden trekken.
Elwin Geplaatst: 7 augustus 2008 Geplaatst: 7 augustus 2008 Vandaag teruggekomen van vakantie in het noorden des lands (Friesland). Over het algemeen mooi weer gehad, vandaag alleen flinke stortbuien tijdens de rit naar huis. En ook op vakantie af en toe flinke regen, dat zelfs de kabel-tv het begaf! Ben zo blij met m'n schoteltje, beter dan de kabel-tv van UPC of bijvoorbeeld Kabel Noord!
minplus Geplaatst: 7 augustus 2008 Geplaatst: 7 augustus 2008 cit.: Ben zo blij met m'n schoteltje, beter dan de kabel-tv van UPC of bijvoorbeeld Kabel Noord! Breek me de bek niet los. Hier trouwens 2e sputterbuitje vandaag. Zag op de buienradar dat het op andere plekken in het land heel anders was. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Elwin Geplaatst: 7 augustus 2008 Geplaatst: 7 augustus 2008 Hier wordt het nu weer regendonker. Maar volgens de buienradar kan dat kloppen. Er komen vanuit België flinke buien over ons landje.
Nowtv Geplaatst: 7 augustus 2008 Geplaatst: 7 augustus 2008 Hier vanavond ook heel erg slecht weer gehad. Bliksem en heel veel regen, en wind. Het wordt idd steeds erger en heftiger, met de regen. Wegen weer vol water, en de putten konden het water niet aan. Hoezo klimaat verandering !
Gerard 76 Geplaatst: 7 augustus 2008 Geplaatst: 7 augustus 2008 Origineel bericht van: Nowtv Hoezo klimaat verandering ! Haha,hier geen klimaatverandering. Alleen een paar gewone regenbuien de laatste dagen.
Fiene56 Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 Tis hier weer rustig op de maasvlakte.(voor mijn werk) Gisteren de bliksem ingeslagen bij het pompstation in de botektunnel. Die stond dus gewoon blank en hebben ze tot 21.00 staan leeg te pompen met zuigwagens.Zo zie je wel dat je op de maasvlakte als ratten in de val zit als er zoiets gebeurd. Kollega's hebben i.p.v. 20 min nu tot 5 uur nodig gehad om thuis te komen. Zo hoosbuien heb ik nog nooit gezien zoals gisteren.tot 60 liter per uur per m2. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Johnnny1 Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 Klopt inderdaad. het wordt steeds heftiger....... Zoals gisteravond heb ikzelf ook nog nooit gezien. Amaj Amaj, je raad het al, ik was buiten en moest echt wachten deze keer...... Met Vriendelijke Groet, John
Neptunus Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Nou waait het weer keihard, wat een maf weer steeds! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
leo1949 Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Het waait inderdaad behoorlijk en de dagen worden al merkbaar korter. Het duurt niet lang meer en dan is het weer kerst. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Fiene56 Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Hier in de achterhoek idemdito. Het zou morgen overigens mooi weer worden. Kan ik toch nog in mijn pool???? VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
leo1949 Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 ----------------------------------- Weerspreuk Snaterd in de herfst of voor regen is veel kans. En het regent dus echt op deze eerste herfstdag. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Neptunus Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Jammer, ik was al helemaal gewend aan het heerlijke indian summer weer van de afgelopen dagen, nee weken! Maar het wordt morgen weer beter! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Elwin Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Het is hier ook niet zo'n superweer. Het miezert en ik merk nu echt dat het steeds vroeger donker wordt!
Aanbevolen berichten