Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?


station_hendrik

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vandaag teruggekomen van vakantie in het noorden des lands (Friesland). Over het algemeen mooi weer gehad, vandaag alleen flinke stortbuien tijdens de rit naar huis. En ook op vakantie af en toe flinke regen, dat zelfs de kabel-tv het begaf! :D Ben zo blij met m'n schoteltje, beter dan de kabel-tv van UPC of bijvoorbeeld Kabel Noord! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

cit.: Ben zo blij met m'n schoteltje, beter dan de kabel-tv van UPC of bijvoorbeeld Kabel Noord!

 

Breek me de bek niet los.

Hier trouwens 2e sputterbuitje vandaag. Zag op de buienradar dat het op andere plekken in het land heel anders was.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis hier weer rustig op de maasvlakte.(voor mijn werk)

Gisteren de bliksem ingeslagen bij het pompstation in de botektunnel. Die stond dus gewoon blank en hebben ze tot 21.00 staan leeg te pompen met zuigwagens.Zo zie je wel dat je op de maasvlakte als ratten in de val zit als er zoiets gebeurd. Kollega's hebben i.p.v. 20 min nu tot 5 uur nodig gehad om thuis te komen. Zo hoosbuien heb ik nog nooit gezien zoals gisteren.tot 60 liter per uur per m2.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

----------------------------------- Weerspreuk

 

Snaterd in de herfst 120px-Mallard_drake_swimming.jpg of 47926.jpg voor regen is veel kans.

 

En het regent dus echt op deze eerste herfstdag.

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...