satcat Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Ik heb nog geen indiaan gezien en met de koude wind uit het noorden wordt het net niet warm genoeg.
Neptunus Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Origineel bericht van: satcat Ik heb nog geen indiaan gezien en met de koude wind uit het noorden wordt het net niet warm genoeg. Afgelopen zondag heerlijk met een pint in de zon gezeten! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Checkin Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Het is Herfst Herfst (of najaar) is een van de vier seizoenen. De herfst loopt (ten noorden van de evenaar) officieel van 21 september t/m 20 december, maar het astronomisch bepaalde begin van de herfst is de herfstnachtevening (rond 23 september op het noordelijk halfrond en rond 20 maart op het zuidelijk halfrond). De zon gaat dan door het herfstpunt en de dag en de nacht zijn nagenoeg even lang. De herfst eindigt met de winterzonnewende (rond 22 december op het noordelijk halfrond en rond 21 juni op het zuidelijk halfrond). Om praktische redenen begint de meteorologische herfst eerder, op 1 september op het noordelijk halfrond en op 1 maart op het zuidelijk halfrond. Deze duurt dan tot 1 december respectievelijk 1 juni. Tijdens de herfst gaan planten (o.a. loofbomen) hun bladeren verliezen. In de herfst wordt het flink kouder dan in de zomer, hoewel er periodes met warmte kunnen optreden, de zogenaamde nazomer. Bron Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
leo1949 Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Jaha en nu is het echt herfst op deze eerste oktoberdag. Er zijn al heelwat eikels gevallen vandaag. Goed weer voor de eikelmuis. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Neptunus Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Het is wel een hele overgang zeg, van dat heerlijke nazomerweer naar die prutherfst. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Elwin Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Vandaag op de fiets lekker een plensbui... Ik wil de zomer weer terug, of in ieder geval de nazomer!
abuelo Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 moet je naar hier komen is hier alle dagen zon en 26graden mvg.abuelo
Gast aart44 Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Schijtweer vandaag een ander woord heb ik er niet voor! Het is de hele dag nog niet echt droog geweest.
Coliseo Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Inderdaad. Echt vocht-in-de-kabels-weer !
Elwin Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Inderdaad! Wat een vreselijk weer vandaag. Echt herfst... Ik heb liever dat de temperatuur wat lager is, en de zon schijnt, dan dit regenachtige weer...
Fiene56 Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Moet morgen weer voor de hele week op de maasvlakte. Eens zien wat dat brengt. Daar waait het er ook nog geweldig. Geen goede vooruitzichten dus. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
WPW Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Het is weer tijd voor worst gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
leo1949 Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Origineel bericht van: WPW Het is weer tijd voor worst Die kunnen we wel naar Spanje sturen want daar komt de gota fria goed op gang. Voor ons is er een klein nazomertje weggelegd. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Erik S. Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Tjaaa. Ben net een regenwater opvang tank aan het installeren.. nog even en ik spoel de WC er mee door met dit vieze weer. Geweldig.. Gr Erik VisionNet FCIS7000 Combo 4/1 switch TDS88+ Astra 19.2+23.5+28.2+HB13, TDS88+Hispa30W, DVB-T+ Harkje
edbe Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 kloten weer ze zouden vandaag bij mij de overkaping komen plaatsen, nu wordt het veschoven totdat het iets beter weer wordt. 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Aanbevolen berichten