Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?


station_hendrik

Aanbevolen berichten

Het was/is een benauwde dag vandaag zonder een glimpje zon gezien te hebben. En nu maar afwachten of de weergoden een donderende avond en nacht voor ons in petto heeft. Wel jammer voor die moterboys and girls in en rond Assen (nacht van Assen en er zijn een heleboel geïmproviseerde campings i.v.m. de TT).

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hier net een klein buitje gehad, we kunnen zo weer naar buiten. smile

Maar in de achterhouk regent het nu zelfs tussen de buien door. sick

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een ellendig weer... ik zal weer blij zijn als de eerste sneeuw weer gaat vallen cool

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sverige
Wat een ellendig weer... ik zal weer blij zijn als de eerste sneeuw weer gaat vallen


ik sluit me er helemaal bij aan.
Mooi weer is niet erg maar het is meteen zo drukkend en benauwt, en daar kan ik helemaal niet tegen. Ik wordt er soms zelfs ziek van en dan is het dus niet genieten van de zomer. Nee laat de herfst en winter maar komen dan ben ik op mijn best.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier bestond de wolkbreuk uit 20 druppels per vierkante meter. laugh

Ik heb eens de moeite genomen om naar binnen te gaan. blush

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Hier was een wolkbreuk, omdat wij in een heuvelachtig gebied wonen is bij ons het hemelwater afgekoppeld. dat leidt bij dit soort weer tot:



Toch is dat water ook weer vrij snel weg, de stenen liggen allemaal vrij van elkaar en er ligt een doorlatend zandbed onder, speciaal aangelegd voor het afvoeren in de grond.

Alleen jammer dat de stenen zó los liggen dat er regelmatig één omhoog staat, dat gaat onze armlastige gemeente weer eens flink wat duiten kosten! mad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zo benauwd weer hier in Gelderland. Als je buiten staat voel je het vocht op je armen. Het lijkt wel een hele zachte miezerregen. Apart weer in ieder geval.

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...