Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het was/is een benauwde dag vandaag zonder een glimpje zon gezien te hebben. En nu maar afwachten of de weergoden een donderende avond en nacht voor ons in petto heeft. Wel jammer voor die moterboys and girls in en rond Assen (nacht van Assen en er zijn een heleboel geïmproviseerde campings i.v.m. de TT).

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

• Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Hier net een klein buitje gehad, we kunnen zo weer naar buiten. smile

Maar in de achterhouk regent het nu zelfs tussen de buien door. sick

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:

het is hier gelukkig weer droog.hopelijk blijft het hier in de TT nacht van Assen droog.feest is al in volle gang.temperatuur voor de nacht is goed.

laterrrrrrrrrrrrrrrr.

Geplaatst:

Wat een ellendig weer... ik zal weer blij zijn als de eerste sneeuw weer gaat vallen cool

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

het knmi waarschuwt voor zware neerslag (net als gisterenavond :D). Gaat maar weer buiten zitten, zal wel wéér droog blijven dan. smile

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sverige
Wat een ellendig weer... ik zal weer blij zijn als de eerste sneeuw weer gaat vallen

ik sluit me er helemaal bij aan.
Mooi weer is niet erg maar het is meteen zo drukkend en benauwt, en daar kan ik helemaal niet tegen. Ik wordt er soms zelfs ziek van en dan is het dus niet genieten van de zomer. Nee laat de herfst en winter maar komen dan ben ik op mijn best.
Geplaatst:

Prima weer hier, zo mag het weken blijven. Misschien 's nachts af en toe een keer een mals buitje als het kan , zo tussen 1 en 4 uur cool

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:

Hier was een wolkbreuk, omdat wij in een heuvelachtig gebied wonen is bij ons het hemelwater afgekoppeld. dat leidt bij dit soort weer tot:

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Hier bestond de wolkbreuk uit 20 druppels per vierkante meter. laugh

Ik heb eens de moeite genomen om naar binnen te gaan. blush

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Neptunus
Hier was een wolkbreuk, omdat wij in een heuvelachtig gebied wonen is bij ons het hemelwater afgekoppeld. dat leidt bij dit soort weer tot:

Toch is dat water ook weer vrij snel weg, de stenen liggen allemaal vrij van elkaar en er ligt een doorlatend zandbed onder, speciaal aangelegd voor het afvoeren in de grond.

Alleen jammer dat de stenen zó los liggen dat er regelmatig één omhoog staat, dat gaat onze armlastige gemeente weer eens flink wat duiten kosten! mad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Het is zo benauwd weer hier in Gelderland. Als je buiten staat voel je het vocht op je armen. Het lijkt wel een hele zachte miezerregen. Apart weer in ieder geval.

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Geplaatst:

@ Penthe,

Lekker toch, ik heb er geen probleem mee trouwens. Maar hier in het zuiden en bij jouw is de luchtvopchtigheid niet zo hoog.

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

Ik zit 40km lager dan Penthe en heb nog geen airco aangehad in huis.

Geplaatst:

hoi,

hier in nyega bij drachten in friesland zeer droog.

vrijdag avond een licht buitje ongeveer 1 mm neerslag

zaterdag droog 0 mm

zondag droog 0 mm

maandag droog 0 mm

wat regen is welkom maar die grote hoosbuien mogen ze wel houden

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.