Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?


station_hendrik

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Elwin
Het is me veel te benauwd. En dit gaat de hele week nog door... frown


Voor mij ook hoor, en bijzonder irritant dat weermannen en vrouwen maar spreken over het mooie weer terwijl hele bevolkingsgroepen last hebben van deze benauwdheid!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

's ochtends met de mist drukt het redelijk en daar hou je toch de hele dag dat gevoel van alsof er een deken voor je mond zit.

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

En maar zeuren over het weer .... :D

 

Maar wel op vakantie naar landen waar het 30° en warmer is crazy. Ik begrijp sommige mensen toch niet hoor, of gaan die enkel op vakantie om op te scheppen.

 

Van mij mag dit weertje nog de hele zomer duren, héééérlijk !!! Ik hou er van coolcoolcool

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

De relatieve luchtvochtigheid is wel wat aan de hoge kant, de temperatuur prima, maar wat verwacht je anders in een moerasklimaat als Nederland?

Ik vraag altijd aan de klagers of ze op vakantie in bijv. Turkije ook zo klagen.

Dan wordt het aardeig stil.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb morgen mijn laatste dag vakantie. Tijdens deze dagen is het heerlijk die warmte met een koel biertje en het fornuis aan en dan lekker in de pool, maar als je weer moet werken mag het van mij wel weer wat minder. Dus allen nog lekker genieten van het komende weekend.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
En maar zeuren over het weer ....

Maar wel op vakantie naar landen waar het 30° en warmer is . Ik begrijp sommige mensen toch niet hoor, of gaan die enkel op vakantie om op te scheppen.

Van mij mag dit weertje nog de hele zomer duren, héééérlijk !!! Ik hou er van

Mvg.
BbyN


Sorry als je je persoonlijk aangevallen voelt, was niet de bedoeling. Maar toch is het zo dat hier in mijn omgeving mensen zeuren over het warme weer (dat meestal maar een paar dagen duurt) en dan toch op vakantie gaan naar de zonnigste en warmste vakantielanden ter wereld. Begrijpen wie kan crazy

Dat moest er effe uit .... lol

Mvg.
BbyN


Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Off topic"

Neen niet mijn vriendin, maar die is ook wel thais whistle (denk niet dat ze het leuk zou vinden dat ik haar foto als avatar zou gebruiken smile ). Ben blij dat ik in december weer voor 6 weken op vakantie kan naar Thailand (zo nu ben ik aan het opscheppen blush , maar ik hou dan ook van de warmte).

 

"On topic"

Wat te denken van de temperaturen vandaag in Zuid Spanje waar vele Nederlanders (en Belgen) op vakantie gaan 43°. Denk niet dat we hier te klagen hebben.

 

Enne na het weekend zijn het hier terug ijskast temperaturen van max+- 20 ° frown

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bangkok By Night
En maar zeuren over het weer .... :D

Maar wel op vakantie naar landen waar het 30° en warmer is crazy. Ik begrijp sommige mensen toch niet hoor, of gaan die enkel op vakantie om op te scheppen.

Van mij mag dit weertje nog de hele zomer duren, héééérlijk !!! Ik hou er van coolcoolcool

Mvg.
BbyN


Ik zou wensen dat jij, al is het maar één minuut, voelt wat ik op sommige momenten van de dag voel bij deze temperaturen en luchtvochtigheid!

Je ziet mij dan ook niet in Turkije ofzo in de zomer.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb jij vééél geluk dat je in Nederland woont ... want hier zijn zulke temperaturen zeldzaam. Ik voel me in de winter helemaal niet lekker ... enne ik wens dan ook dat jij, al was het maar 1 min. voelt wat ik voel :D Mij zie je dan ook nooit op wintersport, en ja ik heb pech dat ik niet in het zuiden woon frown.

 

Zo zie je maar mensen verschillen ...

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...