Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast Drs. IJzerbout
Geplaatst:

Nog 28,5° en wolkenloos. Kom net uit het zwembad..heerlijk. Het water had 25°C.

• Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Een uur geleden ging het hier in Culemborg echt los. Ongeveer 10 minuten geen beeld. Wel jammer want met de nieuwe schotel had ik gehoopt dit niet meer te hebben.

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ome Merde
het ging hier ook lekker.
daarnet toen ik naar huis reed was het nog 33°C, nu 21°C smile

merDe

Dat vind ik wel het voordeel. Het was wel snoeiheet vandaag.

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Geplaatst:

Volgens de buienradar is het over een uurtje weer droog.

Nog wel zo prettig want dan moet ik de ganzen en eenden

naar binnen drijven.

Ik heb het niet koud gehad vandaag, zelfs warme voeten

gehouden, top toch?

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:

Volgens de buienradar krijg ik zo direct een regenreservetest voor m'n kiezen. Ben benieuwd.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Het is hier alweer behoorlijk afgekoeld.

Maar ik heb nog wel speculaas en warme chocolademelk.

post-8198-1318260395,8798_thumb.jpg

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:

Hier in Gemert is nagenoeg niks gevallen.

Storm in een glas water zullen ze bedoeld hebben :D

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Geplaatst:

Het weeralarm is inmiddels alweer ingetrokken. Geen bijzondere gebeurtenissen op 1 bliksmeminslag na: Vrouw van 45 getroffen en overleden.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

Nu, op mijn werk ( Bolsward ) vielen toch echt ijsklonten naar beneden. Zo tussen 18.30 tot 19.00. Verscheidene auto's hadden deuken opgelopen. Ook daken waren beschadigd.

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Geplaatst:

Ik heb me eigen weer eens kapot geërgerd aan die Erwin Krol die het steevast over "prachtig weer" weer heeft als het zo'n 30 graden is.

Die man moeten ze eens 50 procent zuurstof afknijpen als het zo warm is. Kijken of ie dan nog zo'n grote bakkes heeft! mad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Origineel bericht van: Neptunus
Ik heb me eigen weer eens kapot geërgerd aan die Erwin Krol die het steevast over "prachtig weer" weer heeft als het zo'n 30 graden is.

Hij vindt het altijd goed weer ,al regent het bakstenen dan praat ie over de mooie wolken die te zien zijn.
Geplaatst:
Origineel bericht van: pukje
Origineel bericht van: Neptunus

Hij vindt het altijd goed weer ,al regent het bakstenen dan praat ie over de mooie wolken die te zien zijn.

Maar dáár kan ik me nog wel iets bij voorstellen, de weermannen en vrouwen kicken natuurlijk op extreem weer, maar dat is niet wat hij bedoelt met prachtig weer als het 30 graden en meer is.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.