klaas Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 Echt vies weer vanmiddag, is wel effe wennen zeg. B.T.W. ik zag de meest populaire Fries "Piet Paulusma" vanmiddag om een uur of 2 bij de verkeerslichten bij Leeuwarden-oost (achter de voetbalvelden) druk staan te doen voor de camera. Ik wilde dit jullie niet onthouden . Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo
druid Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 hier prima weer vandaag in munchen, kom net terug uit de biergarten en 2 lekkere mass gedronken. waarschijnlijk laatste keer dit jaar, het wordt al kouder... xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar
Neptunus Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 De herfst lijkt vandaag wel te zijn begonnen maar ik reken nog op vele heerlijke indian summer dagen! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Digipaps Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Origineel bericht van: Neptunus De herfst lijkt vandaag wel te zijn begonnen maar ik reken nog op vele heerlijke indian summer dagen! Tja, tis op tijdstip van dit schrijven precies 23.20 en zit buiten bij een temperatuur van geloof het of niet...29 graadjes en een lauw briesje. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Neptunus Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Origineel bericht van: Digipaps Origineel bericht van: Neptunus De herfst lijkt vandaag wel te zijn begonnen maar ik reken nog op vele heerlijke indian summer dagen! Tja, tis op tijdstip van dit schrijven precies 23.20 en zit buiten bij een temperatuur van geloof het of niet...29 graadjes en een lauw briesje. Maar dan heb jij het vandaag erg heet gehad en zou ik niet met je willen ruilen, het lijkt steeds meer een woestijn te worden in Spanje. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Digipaps Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: Digipaps Origineel bericht van: Neptunus De herfst lijkt vandaag wel te zijn begonnen maar ik reken nog op vele heerlijke indian summer dagen! Tja, tis op tijdstip van dit schrijven precies 23.20 en zit buiten bij een temperatuur van geloof het of niet...29 graadjes en een lauw briesje. Maar dan heb jij het vandaag erg heet gehad en zou ik niet met je willen ruilen, het lijkt steeds meer een woestijn te worden in Spanje. Nee hoor, lekker aan zee geweest en wat gewandeld...graadje of 33.. zeer goed uit te houden. Echter in mijn woonplaats een kilometer of 10 meer landinwaards zal het wel wat hoger geweeest zijn..maar dan nog is deze warmte anders dan in Nederland..daar val je met 33 graden bijna dood neer. En die woestijn vind ik hier ook nergens..is voldoende water aanwezig voor de natuur....dus digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
D.Quijote Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Nou gelukkig nog 1½ week, op 12 september gaan we weer terug met de auto naar het Zuiden. Vandaag is het weer hier helemaal niets, ik heb trouwens de verwarming al even aangehad. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
guykers Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Voor de Nederlanders in Nederland Spanje is niet gelijk spanje en niet iedereen is er met vakantie of in ruste. Ben momenteel voor werkzaamheden in bilbao (golf van biskaje) ma 27 gr di 17 gr met regen wo 22 gr met veel wind do 21 gr smorregens regen smiddags/avonds bewolkt nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Digipaps Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 De enige echte transsportbrug in Spanje gebouwd door een leerling van Eifel is het niet? digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
guykers Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 @ Digipaps ja, enkeltje kost 0,30€ na 22.00 0,50€ per persoon deze transporteerd tot 6 auto's per keer maar ben momenteel werkzaam op een schip in aanbouw, welke gelegde leidingen op de zeebodem gaat beschermen met stenen. Vandaag is op de werf een schip van dezelfde reder te water gelaten, dat vergoede het, dat ik 5 regenbuien heb moeten doorstaan. On-topic Vanaf 7.00 diverse donkere wolken welke genoeg druppels losgelaten hebben om nat te worden. maar deze druppels zijn met een windkracht 6 snel weer opgedroogd. Ben benieuwd hoe het weer in nl en be is. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
leo1949 Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 Door het broeikaseffect komt het spaanse klimaat steeds meer hier heen en dat heeft toch zo z'n voordeel. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Neptunus Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Gaat u er allen voor zitten! Er komt een fantastisch "indian summer" weekend aan! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
satcat Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Ik heb hier nog nooit een Indiaan gezien. Bij ons heet dat "oudewijvenzomer". En niks gaan zitten, het is en wordt mooi weer om te fietsen en te wandelen.
Neptunus Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Origineel bericht van: satcat Ik heb hier nog nooit een Indiaan gezien. Bij ons heet dat "oudewijvenzomer". En niks gaan zitten, het is en wordt mooi weer om te fietsen en te wandelen. Ik heb even gekeken maar er zijn vele termen voor voor, voor mij is de kern van dit weertype: aangename warmte, geen hitte en heerlijk koel in de nacht.KLIK HIER! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
satcat Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Het was een beetje bedoeld als verzet tegen weer een beetje veramerikanisering.
Aanbevolen berichten