Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?


station_hendrik

Aanbevolen berichten

Echt vies weer vanmiddag, is wel effe wennen zeg.

 

B.T.W. ik zag de meest populaire Fries "Piet Paulusma" vanmiddag om een uur of 2 bij de verkeerslichten bij Leeuwarden-oost (achter de voetbalvelden) druk staan te doen voor de camera. Ik wilde dit jullie niet onthouden :D.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

hier prima weer vandaag in munchen, kom net terug uit de biergarten en 2 lekkere mass gedronken. waarschijnlijk laatste keer dit jaar, het wordt al kouder...

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
De herfst lijkt vandaag wel te zijn begonnen maar ik reken nog op vele heerlijke indian summer dagen!


Tja, tis op tijdstip van dit schrijven precies 23.20 en zit buiten bij een temperatuur van geloof het of niet...29 graadjes en een lauw briesje. wink

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Digipaps
Origineel bericht van: Neptunus
De herfst lijkt vandaag wel te zijn begonnen maar ik reken nog op vele heerlijke indian summer dagen!


Tja, tis op tijdstip van dit schrijven precies 23.20 en zit buiten bij een temperatuur van geloof het of niet...29 graadjes en een lauw briesje. wink


Maar dan heb jij het vandaag erg heet gehad en zou ik niet met je willen ruilen, het lijkt steeds meer een woestijn te worden in Spanje.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: Digipaps
Origineel bericht van: Neptunus
De herfst lijkt vandaag wel te zijn begonnen maar ik reken nog op vele heerlijke indian summer dagen!


Tja, tis op tijdstip van dit schrijven precies 23.20 en zit buiten bij een temperatuur van geloof het of niet...29 graadjes en een lauw briesje. wink


Maar dan heb jij het vandaag erg heet gehad en zou ik niet met je willen ruilen, het lijkt steeds meer een woestijn te worden in Spanje.


Nee hoor, lekker aan zee geweest en wat gewandeld...graadje of 33..
zeer goed uit te houden.
Echter in mijn woonplaats een kilometer of 10 meer landinwaards zal het wel wat hoger geweeest zijn..maar dan nog is deze warmte anders dan in Nederland..daar val je met 33 graden bijna dood neer.
En die woestijn vind ik hier ook nergens..is voldoende water aanwezig voor de natuur....dus

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de Nederlanders in Nederland

 

Spanje is niet gelijk spanje

en niet iedereen is er met vakantie of in ruste.

 

Ben momenteel voor werkzaamheden in bilbao (golf van biskaje)

ma 27 gr

di 17 gr met regen

wo 22 gr met veel wind

do 21 gr smorregens regen smiddags/avonds bewolkt

post-2774-1318260415,0174_thumb.jpg

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Digipaps

ja, enkeltje kost 0,30€ na 22.00 0,50€ per persoon

deze transporteerd tot 6 auto's per keer

 

maar ben momenteel werkzaam op een schip in aanbouw, welke gelegde leidingen op de zeebodem gaat beschermen met stenen.

 

Vandaag is op de werf een schip van dezelfde reder te water gelaten, dat vergoede het, dat ik 5 regenbuien heb moeten doorstaan.

 

On-topic

Vanaf 7.00 diverse donkere wolken welke genoeg druppels losgelaten hebben om nat te worden. maar deze druppels zijn met een windkracht 6 snel weer opgedroogd. Ben benieuwd hoe het weer in nl en be is.

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: satcat
Ik heb hier nog nooit een Indiaan gezien.
Bij ons heet dat "oudewijvenzomer".

En niks gaan zitten, het is en wordt mooi weer om te fietsen en te wandelen.



Ik heb even gekeken maar er zijn vele termen voor voor, voor mij is de kern van dit weertype: aangename warmte, geen hitte en heerlijk koel in de nacht.

KLIK HIER!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...