Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?


station_hendrik

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: D.Quijote
Hier geen probleem, zo'n graad of 25, zit nu op een boot in Vilamoura; Portugal.

Salu2, D.Quijote


Veel plezier op je bootje wink

Ook hier prachtig weer zo'n 27 graadjes met volop zon, lekker in de tuin aan het klussen waarbij het zweet soms echt van de kop afloopt :D

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij niet gezien om in de tuin te gaan werken bij 27 graden.

 

In mijn tuin is het 10 graden en de temperatuur zal vanmiddag rond de 15 graden zijn.

Mooi zonnig weer met weinig wind dus heerlijk weer om de tuin winterklaar te maken.

Wat is Noord-Holland toch mooi en fijn om te wonen.

Alleen de winter ontvlucht ik wel in Nederland.

Dan zijn de temperaturen in Portugal en Spanje ook meer zoals ik ze graag zie ... laugh

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Digipaps, het bootje is trouwens 23 meter :D, we liggen nu in een haven vlak bij Cadiz, en de airco draait voluit op de boot. Buiten is het veeeeellllls te warm zeker in de zon.

Dus we trekken maar weer een koude fles witte wijn open om ook van binne koel te blijven.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind dat dit lid onmiddellijk moet stoppen :

- hij demotiveert ons

- hij zet aan tot overmatig drankgebruik

- hij is een energievreter door een levensstijl die ook nu nog airco nodig maakt

- hij past zich niet aan aan de plaatselijke levensstijl en gebruikt nogsteeds zijn eigen taal in een gastland .

 

Kunnen we huisruil doen als compensatie voor je levensstijl ? laugh

 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D.Quijote

Dus we trekken maar weer een koude fles witte wijn open om ook van binne koel te blijven.

Salu2, D.Quijote


als je iemand zoekt die het openen van flessen voor jullie moet overnemen, vacature, ben ik je man :D

verder was (nog steeds) het vandaag prima zonnig weer in amsterdam.

ciao

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch, die flessen maak ik zelf wel open :D, we wilden vandaag door naar Gibraltar maar met windkracht 8 was dat een beetje teveel, dus we proberen het morgen. Verder hier nog steeds prima weer.

 

Salu2,D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk... eindelijk weer eens een witte wereld vanochtend in Nederland... helaas nog geen sneeuw, maar wel ijs smile

Vanaf volgende week gelukkig weer op wat Noordelijkere breedtes... zal dan wel sneeuw zien... momenteel ligt er ca 20 cm hoorde ik al. Ik kijk er naar uit!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...