vGnp Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 Origineel bericht van: leo1949 Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden De kratten zijn dan wel niet meer van hout, maar ik sleep m'n bier toch maar even vanuit de garage naar ergens in huis. Krijg ijsbloemen op m'n maagwand vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 Opmerkelijk is dat sinds 19.00 de temperatuur aan het stijgen is http://www3.buienradar.nl/images.aspx?jaar=-7&soort=temperatuur&tijd=3&tijdid=2010131635 edit: Althans in de buurt van het IJsselmeer
Moderator ceesv Geplaatst: 3 januari 2010 Moderator Geplaatst: 3 januari 2010 Misschien onder invloed van de bewolking? Er drijven daar op dit moment een paar sneeuwbuien rond. Maar daarvoor is het rond Eindhoven nu ongeveer -15. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
leo1949 Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 Het is best koud buiten, net even een frisse wandeling gemaakt over de parkeerplaats, Maar toch maar weer gauw naar binnen gegaan. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Neptunus Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 Helaas niet koud genoeg voor een elfstedentocht. De echte kou die werd verwacht (vanuit Scandinavie waar het pas echt koud is) komt niet. Ik zag vandaag nog de kandidaten van 71graden noord zwemmen in een meer in Noorwegen, watertemp is 2 graden, brrrrr. Mooi programma wel! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Seba Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 I love this weather ! Wandelingen maken met onze hond Shinsei (een Akita Inu). Die is er helemaal verzot op En op de weg zet ik 'm gewoon om 4x4, hehe Buiten m'n vijver is er niet zo een grote fan van, mijn koi's liggen helemaal beneden * VU+Ultimo & VU+Duo (VIX), DM500 (OpenPli) * Triax 110cm Astra 1 + 2 + 3 + Hotbird | Triax 78cm Astra 1 + 3 | WaveFrontier T90 (*nog op te stellen*) * PopcornHour C200 * Synology DS-1010+ & DX510
Fatfreddy Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 Origineel bericht van: leo1949 Het is best koud buiten, net even een frisse wandeling gemaakt over de parkeerplaats, Maar toch maar weer gauw naar binnen gegaan. Valt normaal gesproken niet mee om in zulke koude voor elkaar te krijgen wat je daar op die foto gepresteerd hebt Leo. ( het doet mij de broek niet bollen zeg maar ) Net heeft het hier wel stevig gesneeuwd wat een vette vlokken.
pukje Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 Ik vind de kou nu wel genoeg en geen einde in zicht d'smorgens bij -7 auto schoon krabban/vegen dan langzaam naar het werk rijden bemerken dan de auto 30% meer benzine verbruikt en thuis 20 liter huisbrand olie per dag er door gaat. Dit geld geef ik liever in de zomer uit aan de bbq met lekkere hapjes
Fatfreddy Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 Is het dan niet handiger om je auto 's avonds af te dekken ? Scheelt je een hoop krabwerk.
Tonskidutch Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 als je vanavond laat, tegen 22~23 uur een gevulde hete ouderwetse waterkruik in een doek gewikkeld op je dashboard legt is morgen de ruit schoon je weet wel zo'n rubber ding ciao Apocalypse Cigarettes After Sex
pukje Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 phu om 23:00 heb ik lekkere dingen te doen ,sinds 22:00 liggen we al lekker in het warme bed. Zoals het uit ziet is het morgen niet klabben(droge lucht) Maar ik verlang naar 25+ graden lekker bbq'en en een duik in de pool nemen. En de lnb's vinden dit weer ook niet leuk ,gistern had mijn sat ontvanger 4 uur geen spanning en na inschakelen geen geen (blokkerig) beeld na 15 minuten werd het beeld weer goed
Gast Satupz Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 Hier in Groningen is het alweer aardig aan het sneeuwen. Blijkbaar gaat het nog een tijdje door zo.
Rocketscientist Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 Vanmiddag met de fiets door Amsterdam. Heeeeeerlijk. Dikke vlokken daalde neer. Al het verkeer zat shocking vast. Aan de achterkant van het CS konden de bussen niet omhoog naar de terminal en al het verkeer rond het CS slibde dicht. Vervolgens het pondje naar Noord. Topdag. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Gast Kimble Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 Hier in het Noorden (Drenthe) een oostelijk windje met een temperatuur van -1,5 grd Celcius. Sneeuwt lichtjes al vanaf vanmiddag 16:00 uur ongeveer. Pekelwagen wel gezien op de weg naar de gaswinning en de daaraan gelegen provinciale weg, hier verder niet. Volgens Pietje Paulusma krijgen we het komende weekend een wit pak, die volgens het KNMI donderdag al begint. Wilde komend weekend nog naar mijn "roots" Biesbosch (Nbr) voor nieuwjaarswensen, maar ik twijfel.
Aanbevolen berichten