Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?


station_hendrik

Aanbevolen berichten

prachtig , dus ik vertrek morgen naar de ardennen , lekker in de caravan en hopelijk een beetje ingesneeuwd , de auto zullen we maar een beetje afdekken ( diesel ) anders geraken we er niet meer weg

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

2 uur bezig geweest om van Amsterdam naar Alkmaar te komen. mad

 

Amsterdam, ze vangen miljoenen parkeerbelasting en de weg een beetje schoon houden ho maar.

Op de A8 kon je dan ook precies zien waar Amsterdam ophield en Zaandam begon. frown

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949
2 uur bezig geweest om van Amsterdam naar Alkmaar te komen. mad
Amsterdam ze vangen miljoenen aan parkeerbelasting en de weg een beetje schoon houden ho maar.
Op de A8 kon je dan ook precies zien waar Amsterdam ophield en Zaandam begon. frown


Nu begrijp ik het. Dan ga je van ellende maar zulke patronen op je parkeerplaats lopen. eek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fatfreddy
Origineel bericht van: leo1949
2 uur bezig geweest om van Amsterdam naar Alkmaar te komen. mad
Amsterdam ze vangen miljoenen aan parkeerbelasting en de weg een beetje schoon houden ho maar.
Op de A8 kon je dan ook precies zien waar Amsterdam ophield en Zaandam begon. frown


Nu begrijp ik het. Dan ga je van ellende maar zulke patronen op je parkeerplaats lopen. eek


Dan zou je bijna zeggen dat de parkeerplaatsen wel netjes schoon zijn, en de wegen onbegaanbaar. whistle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Rijkswegen worden door het rijk schoongehouden. (hopelijk)

Provinciale wegen door de provincie. (hopelijk)

Is de A8 een gemeenteweg????????????

Dus; wat kan het verschil op die weg zijn?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De regio, het zal net zoiets als de indeling van de politieregios zijn.

Amsterdam valt onder Amsterdam-Amstelland en Zaanstad onder Zaanstreek-Waterland.

En dan zou het dus de burgemeester zijn die de zaak moet aansturen.

Dan zou de burgemeester van Zaanstad dit iets beter hebben gedaan dan de heer J. Cohen

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leo1949

je was wellicht niet de enige die lang erover gedaan heeft om naar su casa te komen.

 

of je die strooidiensten nu hebt gezien of niet

en

of ze echt gestrooid hebben of sneeuw geschoven

 

het was duidelijk, net om vieren gisteren toen de sneeuwval begon dat het een ellendige avond zou worden voor verkeer

 

verder was het de hele dag prachtig weer en zal het lekker gaan vriezen dus morgenochtend nog gladder en gevaarlijker zijn voor verkeer

 

bron

meteosat

knmi

Painted Moon

The Silencers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het prima weer... alleen niet echt koud natuurlijk.

Vreemd dat men hier in midden europa een paar cm sneeuw niet echt kan hanteren... tja...

Met winterbanden onder je auto is er uiteraard geen enkel probleem, behalve dan die duizenden "mensen" die op zomerbanden rondhobbelen, en die vaak ongevraagd véél te dichtbij komen...

 

De afgelopen dagen hadden we in zweden -35 graden... gisteren werd de koudste temperatuur van deze winter opgemeten: -39.3 graden hoorde ik op het journaal. Dat is pas winter.... hier is het lente aan het worden zou je zeggen wink

 

wat mij betreft mag het zo blijven tot half juni... Yess!!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949
Volgens mij komt de IJselmeerkou doordat er in Volendam geen paling meer gerookt word. crazy

Of juist weer wel, vandaar de mist?

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap er niks van, toen het enkele jaren geleden 2 graden vroor, hoorde je na een paar dagen al :

"Giet 't oan??"

 

Nu vriest het al weken matig tot streng en het giet nog steeds niet oan.

Wachten ze nu eerst tot het flink gaat dooien? confused

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JosFop4Sat
Ik snap er niks van, toen het enkele jaren geleden 2 graden vroor, hoorde je na een paar dagen al :
"Giet 't oan??"

Nu vriest het al weken matig tot streng en het giet nog steeds niet oan.
Wachten ze nu eerst tot het flink gaat dooien? confused


Die gaat er echt niet komen hoor! Oorzaak: de sneeuw en er komt nog meer aan.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou die elfstedentocht hadden ze gisteren wel kunnen houden op de ring van Amsterdam.

Het bruggetje van Bartlehiem konden we dan mooi kwijt in Amsterdam noord

want met de Nieuwe Leeuwarderweg schiet het ook nog steeds niet op. crazy

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Fatfreddy
In Zweden is het dan ook niet zo dicht bevolkt.

Ja en Saab raken ze ook al kwijt :D


Je slaat de spyker op zijn kop.

Weet overigens eerlijk gezegd niet hoe ik daar over moet denken ( gaan ze zich op stuk lopen vrees ik ) maar dat terzijde.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...