Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?


station_hendrik

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Sjattuh
Hier ook...

verhuis je 3.500km voor de zon zit je nog in de regen en de drup frown

Tsja de beste oplossing is je om laten bouwen tot marokkaan want dan had je naar het warme zuiden gegaan en was je met 3500 km in de buurt van Agadir of Taroudant terecht gekomen. laugh


post-8198-1318260679,6517_thumb.png

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Knappe weerman of vrouw daar zeg. Op één tiende van een millimeter de regen voorspellen over zo'n lange periode.

 

Nou hier zijn de volgende resultaten behaald;

 

Laatste update: 2010-01-28 om 22:22 uur

 

Temperatuur 0.6 °C

Windchill -0.5 °C

Windsnelheid en -richting 0.0 km/uur uit ZW

Hitte index 0.6 °C

Windkracht 0 bft - Windstil

Dauwpunt -0.7 °C

Maximale windsnelheid 40.7 km/uur om 15:11 uur

Luchtvochtigheid 91.0 %

Barometer 992.7 hPa

Neerslag 0.7 mm

Barometer trend: Gelijk blijvend

Regensnelheid 0.0 mm/uur

Minimum temperatuur 0.5 °C om 20:45 uur

Maximum temperatuur 3.6 °C om 12:35 uur

UV index 0.0

Maximale UV index 1.9 om 11:33 uur

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik ook want afgelopen zomer is het daar 1 keertje 48 graden geweest en dan loopt de reuzel echt je kont uit.

Maar het is een heerlijk plekje om te overwinteren want hun winter is gelijk aan onze zomer.

Maar wel met minder regen. smile

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949
Sjattuh maar het is in jouw buurt altijd nog beter dan bij ons.


Het is wel wat warmer... maar je hebt er geen bal aan als het constant regent... daarom ben ik zo een forum trol op het moment... kan niets doen.

Ben je hier wel eens 's winters geweest? Zeg in deze maand. Stormen hier zijn soms echt bizar. bijvoorbeeld om 14:31 zit je bijna in je t-shirt op je balkon bruin te worden, 14:33 ben je je balkon meubels naar binnen aan het slepen en krijg je met de grootste moeite je schuifpui dicht door de wind.

De zomers zijn inderdaad "vervelend" tussen halverwege juli tot eind augustus, dan is het echt niet leuk nee met temperaturen tussen de 40 en 50 graden - daarom wil ik ook een airco op mijn toilet erbij laten plaatsen wink. Maar over het algemeen genomen hebben we toch gauw 8 maanden heerlijk weer per jaar.

Origineel bericht van: Fatfreddy
Een tweede woning aldaar is iets wat wij ( mijn vrouw en ik) ook graag willen maar daar moeten we nog maar even voor sparen of de loterij winnen.


Afhankelijk van je eisen, vanaf 35.000 euro kun je leuke flatjes kopen. En ik kan je alvast een tip geven, makelaars hier nemen 10% van de aanschaf prijs als provisie. Als je met de grotere bouwers zelf in contact komt kun je de tussenpersoon dus beter overslaan, maar de grotere bouwers zitten vaak vanaf 60.000 euro. Koop je een leuk klein flatje van een lokaal iemand ben je al snel aangewezen op tussenpersonen ivm de taal en het vinden van een woning.

Worden jullie plannen ooit serieus dan wil ik jullie wel een beetje helpen. Wij hebben hier een paar jaar in de makelaardij gezeten en kan je laten zien/vertellen waar je zoal op moet letten, contracten, errug belangrijk is hoe je de boel goed moet (laten) controleren (schulden op de woning gaan bijvoorbeeld met de woning mee) etc.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat weer een flink stuk kouder worden in de loop van volgende week.

Temperaturen tot zowat -10 graden overdag dus de winter gaat nu echt beginnen. frownfrown

 

knmi%20komende%202%20weken.png

post-8198-1318260680,008_thumb.png

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ga nu eerst maar weer eens sneeuw ruimen, is maar 10 cm.gevallen, de afgelopen nacht.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zo, deze klus is ook weer geklaard, De nieuwe sneeuwschuiver werkt prima, we kunnen de weg weer bereiken.

 

Maar het zal vandaag, of deze winter, nog wel niet de laatste sneeuw-ruim-actie geweest zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...