Marco275 Geplaatst: 30 juni 2010 Delen Geplaatst: 30 juni 2010 Origineel bericht van: ceesv op dit moment 42 % Dus minder benauwd en stukken beter vol te houden. Hier in huis is het 30 graden, bah! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast satdevil Geplaatst: 30 juni 2010 Delen Geplaatst: 30 juni 2010 prima weertje, mag tot oktober blijven zo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mereltje Geplaatst: 30 juni 2010 Delen Geplaatst: 30 juni 2010 Het dooit in ieder geval goed Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Kimble Geplaatst: 30 juni 2010 Delen Geplaatst: 30 juni 2010 Laatste update: 2010-06-30 om 18:07 uur Temperatuur 24.5 °C Windchill 24.7 °C Hitte index 24.5 °C Minimum temperatuur 12.6 °C om 02:19 uur Maximum temperatuur 25.9 °C om 15:47 uur Zwak Dauwpunt 16.7 °C Temperatuursom 1398.3 Windsnelheid en -richting 8.6 km/uur uit NNO Windkracht 2 bft Maximale windsnelheid 14.8 km/uur om 15:52 uur Luchtvochtigheid 62.0 % Barometer 1014.8 hPa Barometer trend Gelijk blijvend Neerslag 0.0 mm Regensnelheid 0.0 mm/uur UV index 2.5 Maximale UV index 8.4 om 12:48 uur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
opie Geplaatst: 30 juni 2010 Delen Geplaatst: 30 juni 2010 Hoi, We zittn hier, in Pisa (Ita) zo rond de 40gr! gr Opie Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satcat Geplaatst: 30 juni 2010 Delen Geplaatst: 30 juni 2010 Dan moet je toch eens de verwarming uit doen en naar buiten gaan. Volgens de weerstations is het bij jou hooguit 31 graden geweest. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neptunus Geplaatst: 30 juni 2010 Delen Geplaatst: 30 juni 2010 Origineel bericht van: D.Quijote Jullie zijn een stelletje watjes, en niets gewend. En volgende week weer klagen zeker dat het te koud of te nat is. Ik heb trouwens hier geen eens een airco. Salu2, D.Quijote Jij begrijpt het niet, hoe graag ik het ook zou willen: mijn lichaam kan niet tegen deze warmte, ik ben vanmiddag noodgedwongen een paar uur op mijn bed gaan liggen omdat ik anders in de avond ontzettende hoofdpijn krijg terwijl ik daar normaal nooit last van heb. En dan is het dus vervelend als de weermannetjes en vrouwtjes gaan lopen verkondigen dat het vrijdag nog mooier wordt....bah! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neptunus Geplaatst: 30 juni 2010 Delen Geplaatst: 30 juni 2010 Ik zie ook iedereen buiten in de tuin zitten maar ik zit de hele dag binnen met alles donker en dicht. Pas als het donker wordt is het aangenaam. Gisterochtend was er een heerlijk koele ochtendmist! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D.Quijote Geplaatst: 30 juni 2010 Delen Geplaatst: 30 juni 2010 @ Neptunus, Het was ook alleen maar als grap bedoeld, ik heb ook vrienden in Nederland die er ook absoluut niet tegen die hitte kunnen. Wat je moet doen in iedergeval genoeg water drinken, ook als je geen dorst hebt. En zeker geen alcohol, want daarvan droog je weer uit. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satcat Geplaatst: 30 juni 2010 Delen Geplaatst: 30 juni 2010 En geen koffie, daar droog je ook van uit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
leo1949 Geplaatst: 30 juni 2010 Delen Geplaatst: 30 juni 2010 Geen koffie maar groene thee met nana dat is de beste dorstlesser die er is. En als je het goed wil doen maak je er een lange thee van. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast aart44 Geplaatst: 30 juni 2010 Delen Geplaatst: 30 juni 2010 Origineel bericht van: satcat En geen koffie, daar droog je ook van uit. Dan maar uitgedroogd het lijkt wel of we voor het eerst een warme dag hebben. Dan zouden ze in de tropen waar het dagelijks boven de 30 graden is nooit koffie en of bier kunnen drinken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
leo1949 Geplaatst: 30 juni 2010 Delen Geplaatst: 30 juni 2010 Nooit geen is dus altijd. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast aart44 Geplaatst: 30 juni 2010 Delen Geplaatst: 30 juni 2010 Origineel bericht van: leo1949 Nooit geen is dus altijd. Zo beter!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satcat Geplaatst: 30 juni 2010 Delen Geplaatst: 30 juni 2010 Origineel bericht van: aart44 Dan maar uitgedroogd het lijkt wel of we voor het eerst een warme dag hebben. Dan zouden ze in de tropen waar het dagelijks boven de 30 graden is nooit koffie en of bier kunnen drinken. Proef ik daar het antwoord van een koffie-junk? Een wiki quoteje; Uitdroging is bij hoogbejaarden regelmatig de uiteindelijke doodsoorzaak; Dus pas nou op Aart44 BTW Nog een Wiki wijsheidje; Het is dus niet zo dat de tropen gegarandeerd een tropisch klimaat hebben, vaak verre van dat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten