Peter Konijn Geplaatst: 30 juni 2010 Delen Geplaatst: 30 juni 2010 door warmte ook veel uitval caikastjes .. dat is wel vervelend, gelukkig hebben we een schotel. Maar ja een fikse onweersbui kan ook ook problemen voor je schotel opleveren. VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200 DM500HD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 1 juli 2010 Moderator Delen Geplaatst: 1 juli 2010 Ik sla hier net de krant open en lees op de voorpagina dat de Monsoon met 2 weken vertraagd is. De regering maakt zich zorgen en heeft een commissie benoemd. Anyway, 42 graden, sóchtends om 9:30 uur. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 1 juli 2010 Delen Geplaatst: 1 juli 2010 Gaspacho: koude soep een vers basilicum plantje pijnboompitten knoflook teentje pecorino schaven olijfolie zout peper mooie ei-tomaten klein snijden (pomodori mag ook gepeld uit blik) met wat crushed ijs in de mixer MMMmmmmmmmm lekker bij dit weer of je haalt het vuur eruit met echte Indiase "hot-Madras" soep 5 minuten zweten en dan een medium hot lambcurry MMMmmmmmmmm ook fantastisch bij dit weer, vooral met je poten onder de tafel bij iemand die voor je kookt (geen koolhydraten en vet tegelijk eten, na 14:00) ciao Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 1 juli 2010 Delen Geplaatst: 1 juli 2010 je bent van harte welkom Sjaak(k) maar ik wil je niet in de auto laten stappen om tot hier te komen veeeeeeeeel te warm. ciao Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gene 1225 Geplaatst: 1 juli 2010 Delen Geplaatst: 1 juli 2010 Niet klagen jongens : de meisjes zijn nu op hun mooist ......... Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neptunus Geplaatst: 2 juli 2010 Delen Geplaatst: 2 juli 2010 Origineel bericht van: Gene 1225 Niet klagen jongens : de meisjes zijn nu op hun mooist ......... Dat is waar! Ik zag gisteren vanuit mijn auto een pracht exemplaar lopen, ik was zodanig afgeleid dat ik bijna de middenberm inreed. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elwin Geplaatst: 2 juli 2010 Delen Geplaatst: 2 juli 2010 Dat is wel een voordeel, maar het is echt niet leuk, zo warm! Ik droom nu echt van een airco hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satede Geplaatst: 2 juli 2010 Delen Geplaatst: 2 juli 2010 Dit is prima weer,beter dan v/d winter elke dag sneeuw schuiven : The birdman has left the building Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 2 juli 2010 Delen Geplaatst: 2 juli 2010 Origineel bericht van: Neptunus een pracht exemplaar lopen Haha,leuke woordkeuze Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Kimble Geplaatst: 2 juli 2010 Delen Geplaatst: 2 juli 2010 Inmiddels 16:00 uur geweest en de daling zet dan in. Het warmterecord van 27-06-1947 met 36.8 °C is nog niet gesneuveld. Laatste update: 2010-07-02 om 16:27 uur Temperatuur 33.9 °C Windchill 36.6 °C Hitte index 33.9 °C Minimum temperatuur 17.4 °C om 03:50 uur Maximum temperatuur 34.9 °C om 14:09 uur Zwak Dauwpunt 16.7 °C Temperatuursom 1446.1 Windsnelheid en -richting 5.4 km/uur uit Z Windkracht 1 bft Maximale windsnelheid 20.9 km/uur om 10:33 uur Luchtvochtigheid 36.0 % Barometer 1009.6 hPa Barometer trend Dalend Neerslag 0.0 mm Regensnelheid 0.0 mm/uur UV index 4.8 Maximale UV index 7.8 om 10:43 uur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satcat Geplaatst: 2 juli 2010 Delen Geplaatst: 2 juli 2010 Hier gaat het er nog heet aan toe. M'n achtertuin (Strabrechtse Heide) staat in brand. Tussen het voetballen door toch in de gaten houden of we hier nog wel veilig zitten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neptunus Geplaatst: 2 juli 2010 Delen Geplaatst: 2 juli 2010 Mogen om deze tijd verkoeling! Heerlijk! En er mag ook wel wat water vallen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neptunus Geplaatst: 2 juli 2010 Delen Geplaatst: 2 juli 2010 Het is nu 01.2o uur en nog steeds gutst het zweet me van de kop. Vinden jullie het nu ook nog lekker weer? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hd800 Geplaatst: 2 juli 2010 Delen Geplaatst: 2 juli 2010 Origineel bericht van: Neptunus Het is nu 01.2o uur en nog steeds gutst het zweet me van de kop. Vinden jullie het nu ook nog lekker weer? Ik heb er weinig last van,om eerlijk te zijn heb ik een paar nachten gewerkt,en vandaag op kantoor de airco op 22 graden gehad. Hier in het buurt zijn veel bomen dit scheelt ook enorm. En er is hier een bron die uitkomt in een beek,even lekker de tuin sproeien met bronwater. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neptunus Geplaatst: 3 juli 2010 Delen Geplaatst: 3 juli 2010 Ja, maar jij woont dan ook in mooiste bosdorpje van Nederland, sowieso een gemeente hé! Ik heb nog een volleybal maatje wonen in Heveadorp, die zit daar ook op een mooie locatie. Bofkont! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten