mojo-jojo Geplaatst: 24 mei 2006 Geplaatst: 24 mei 2006 experia box, het lampje van voip gaat niet branden al 3 weken ben ik al aan het proberen niets help knp heb ik al 5 uur aan de lijn gehad hun weten het ook niet meer whaaaaa nu komt er dan een monteur hebben jullie nog een idee.......... ik zou niet weten wat die monteur hiero bij mij moet doen ja mischien een nieuwe experia box dus we kunnen even gissen Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo**
Henk M Geplaatst: 24 mei 2006 Geplaatst: 24 mei 2006 De monteur komt om met de helpdesk van kpn bellen, zodat ze op afstand je expediabox kunnen inregelen. Het probleem is dat jij zelf niet naar de juiste afdeling van de helpdesk wordt doorverbonden.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 25 mei 2006 Geplaatst: 25 mei 2006 Bekend bij de KPN. Ook alle andere providers werken zo, dat zij je het bloed onder de nagels vandaan halen. en dan ook nog eens van die dure 0900 nummers. Waar is de service gebleven !!!!!!!
mojo-jojo Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Geplaatst: 25 mei 2006 gistern zouden ze terug bellen van knp en wat denk je... ja ja ze hebben niet terug gebelt ik wordt nu toch wel er boos op de lui welke lui moet ik nou te pakken krijgen wil ik het voor elkaar hebben???????? Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo**
Freeangel Geplaatst: 25 mei 2006 Geplaatst: 25 mei 2006 Ik heb dat probleem ook gehad. Dit eerst bij Planet aangekaart. Deze gaf aan dat het een zogenaamd 2e lijns probleem was. 2e lijn van KPN heeft mij netjes teruggebeld en vroeg mij om 2 weken te wachten ivm met technische problemen. Schijnbaar wordt de automatische aanmelding en installatieprocedure niet goed doorlopen. Daarna werd ik op zondagmorgen uit mijn nest gebeld dat zehet gerepareerd hadden en of ik mij alsnog via 1369 wilde aanmelden. Nu werkt het perfect. Dus ik denk een kwestie van je provider nog een keer bellen en hopelijk iemand met wat meer verstand erover te spreken krijgen Mvg, Raimo I had a dream, and now it has become reality
YUGI Geplaatst: 25 mei 2006 Geplaatst: 25 mei 2006 heb ik kier ook gehad na een modem reset.ik moest onder voice wizzard weer registreren toen was het klaar.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 26 mei 2006 Geplaatst: 26 mei 2006 Ga eens naar een primafoonwinkel, zij hebben andere telefoonnummers om de provider te benaderen, heb ik ook gedaan, en het werkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen