Gast Geplaatst: 25 mei 2006 Geplaatst: 25 mei 2006 Hallo Ik heb een mastera 3 en het programma Chipcard reader. Op stand 6 Phone GSM krijg ik de volgende melding card is not a GSM- Card! (maar is die wel) Verder kom ik niet.. Iemand enig idee hoe ik verder kom Of dat er nog een ander programma is ....die wel werkt. Prom
Gast Geplaatst: 25 mei 2006 Geplaatst: 25 mei 2006 gebruik even het programma CARDINAL waarschijnlijk met phoenix programmer, weet het niet zo goed meer, anders met gsm programmer maar met cardinal moet het lukken
Gast Henri Aalten Geplaatst: 25 mei 2006 Geplaatst: 25 mei 2006 Met CARDINAL moet het werken, bij mij teminste. Wel eerst Pincode vragen uitschalelen met de telefoon. Let ook op dat je de simkaart op de juiste wijze op zijn kop in de matera zet.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 26 mei 2006 Geplaatst: 26 mei 2006 kun je de symkaart wel uitlezen, og werkt dat ook niet.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 29 mei 2006 Geplaatst: 29 mei 2006 Dat is er iets mis met de mastera. Loop de aansluitingen eens na, de goede compoort misschien ???
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen