Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit was het dan. Europe Online dient nog enkel om te downloaden of entertainment. De proxy-servers zijn voor altijd uitgeschakeld en komt nooit meer terug. Unicast of surfen gaat niet meer frown.gif" border="0

Geplaatst:

Ik zit nu via de proxy te te surfen.<BR>Snel goed het niet maar het werkt nog wel.

Geplaatst:

Ik zit nu via de proxy te te surfen.<BR>Snel goed het niet maar het werkt nog wel.

Geplaatst:

Correct Superjoop. Voor 't ogenblik ben ik hier op het forum via Europe Online en het loopt nu wel snel. Er zullen voor 't ogenblik weinig users zijn (zondagmorgen). Sorry voor de foutieve mededeling, nochtans toen ik dit bericht hier plaatste was dit mij telefonisch medegedeeld door EON zelf. Er was een onderbreking en had hun technische dienst gebeld. Vermoedelijk heb ik hun uitleg verkeerd geïnterpreteerd. shocked.gif" border="0<p>[ 20-05-2001: Message edited by: SatMan ]

Geplaatst:

LOL altyd hetzelfde deze stomme geruchten <BR>Eon zou ook kappen omdat er veel stoute progjes via het download center gaan...... laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.