Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Actisat heeft zaterdag jl. een rondschrijven aan de toekomstige dealers gestuurd. De testen beginnen in de eerste week van juni. Afwachten dus, dit is dan de derde internet-via-satelliet-aanbieder die de lucht ingaat. Het schrijven getuigt van deskundigheid en ... ze blijken geen "geldwolven" te zijn. Bij Starspeeder zijn de onderhandelingen met de dealers voor Nederland en België nog niet afgerond. Een en ander zou mogelijk kunnen afgerond worden op de 'Cable en Satellite' beurs welke volgende dagen in Londen doorgaat.<BR>Actisat is ook gevestigd op de Europe*Star 45° Oost.

Geplaatst:

Voor België is er thans een officiële dealer welke een licentie overeenkomst getekend heeft met Actisat. Het is een gekende Satshop en daarom kan ik niet de link naar hun website plaatsen (commerciële link). Geïnteresseerden kunnen dit te weten komen via Actisat zelf. Website <A HREF="http://www.actisat.com" TARGET=_blank>Actisat</A>. Volgens deze dealer zou Actisat tot nu toe de beste voorwaarden en garanties geven t.o.v. zijn twee voorgangers (EON en Starspeeder), wij zullen alvast de kat uit de boom kijken en u zeker op de hoogte houden via dit forum.<p>[ 25-05-2001: Message edited by: SatMan ]

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by SatMan:<BR><STRONG>Actisat heeft zaterdag jl. een rondschrijven aan de toekomstige dealers gestuurd. De testen beginnen in de eerste week van juni. 45° Oost.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>In Londen niets nieuws onder de zon.<BR>Ik ben meer benieuwd na buiten alle software<BR>wat de rekening word na het volgende jaar<BR>15 Euro per maand vind ik nog steeds te veel.<BR>Het kan goedkoper .....<P>Groeten JWW

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.