Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

is er iemand die zijn bysky abbo draaiend heeft onder win2000?<BR>ik heb de laatste beta drivers net van technotrend gehaald,instal van de kaart gaat goed.<BR>alleen als ik inbel dan blijf mijn smile donker groen(geen inkomende data)<BR>onderstaand mijn settings:<P>eol 114<BR>freq:12640<BR>symbolrate: 22000 V<P>lof1 9750<BR>switch 11700<BR>lof2 10600<P>default pid:decimal<BR>unicast:512<P>broadcast:512<BR>mac adress calculeren van ip van dialup<P>als iemand me kan helpen graag.

Vastberaden, geen arrogantie!

Geplaatst:

Als je een verbinding hebt, heb je dan ook een IPnr in je filter options staan?

Geplaatst:

Nazien of je wel het IP-adres in je browser correct hebt ingevuld, alsook het submasker adres 255.255.255.0<BR>Nadien je pc rebooten en controleren of je dvb kaart via start -> winipcfg correct aangegeven staat. Zonee, de kaart in de netwerk configuratie verwijderen, en terug rebooten en alles herinstalleren. Zou zo moeten lukken. Controleer ook in het systeem of je geen irq conflict hebt. Meestal is dit met de soundkaart. Plaats daarom steeds de soundkaart in het eerste slot en daarnaast de dvb-kaart dit geeft de minste conflicten.

Geplaatst:

met alle respect hoor maar ik heb nog nooit gehoord van een ipadres invullen in mijn browser.<BR>kan je uitleggen wat je daarmee bedoeld?

Vastberaden, geen arrogantie!
Geplaatst:

Oei, ik krijg rode kaakjes, dat geloof ik dat je daar nog nooit over hoorde, grandioos verkeerd van mij. Ja, ... als je technische uitleg wil geven op een maandagmorgen, dan kan het wel eens verkeerd lopen. laugh.gif" border="0<BR>Ik bedoelde in de netwerk-omgeving -> eigenschappen -> TCP/IP van je dvb kaart.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.