biezoe Geplaatst: 26 mei 2006 Geplaatst: 26 mei 2006 Mijn Asat 9500 laat de L 112 met de Kup 230 zonder probleem maar als ik vervolgens de software DSC-911UZ-HW-13.42.65 wil inladen gaat mijn Kup op connect als ik de schakelaar op on zet en er gebeurt verder niets, en 't vreemde is dat het mij heden al gelukt is en nu plots niet meer, de loader L 112 laad altijd zonder probleem !!!! Kan mij iemand helpen, of doe ik iets fout, groetjes BIEZOE !!!
mteam Geplaatst: 26 mei 2006 Geplaatst: 26 mei 2006 Zet je toestel in stand-by en start kup 230 met de software. Toestel aanzetten met de knop vooraan. Als dat niet lukt dan heb je waarschijnlijk software in je toestel geladen waarin loader 2.19V3 zit. Je kan de atsat dan niet meer voorzien van nieuwe software. Eerst loader 2.19V4 naar de atsat schrijven en dan nieuwe software. Groetjes Danny
biezoe Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Geplaatst: 26 mei 2006 Ja Mteam, het is gelukt met de kup 230 te starten op stanbay maar na de key's te veranderen heb ik nog altijd niet het Spaans Filmnet, wat kan ik nog doen ??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen